شاهرخ ایرانی: علی دایی بار دیگر در ورزشگاه آزادی تهران مورد هجمه و انتقادهای شدید هواداران باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.

 توهین دوباره به علی دایی در ورزشگاه آزادی

 او که تا هفته هفتم فصل قبل سرمربی سرخپوشان تهرانی بود، به خاطر شکست مقابل تراکتورسازی تبریز و البته لجبازی‌های رئیس هیأت مدیره وقت باشگاه؛ یعنی حمیدرضا سیاسی از کار برکنار شد. وی به خاطر اخراج عجیبی که داشت، مورد حمایت هواداران پرسپولیس قرار گرفت، اما مصاحبه‌های تندی که داشت، بار دیگر او را مقابل پرسپولیسی‌ها قرار داد. دایی براحتی می‌توانست برای سالها، سرمربی پرسپولیس باشد و هیچ کس هم نمی‌توانست او را برکنار کند، اما خودش هم نتوانست نتایج خوبی در شأن نام پرسپولیس به دست بیاورد و اخراجش چندان هم بی دلیل صورت نگرفته بود. تا پیش از بازی با صبای قم، علی دایی هنوز محبوب هواداران پرسپولیس بود، اما به فاصله دو روز پیش از دیدار پرسپولیس- صبا، دایی در مصاحبه با رسانه‌ها، مسایلی را عنوان کرد که منطق زیادی در آن به چشم می‌خورد، اما در بدترین زمان ممکن بیان شد.

دایی با علم به اینکه می‌دانست به تعویق افتادن دیدار تیمش مقابل پرسپولیس از روز 23 مهر به 24 مهر، خواسته و پیشنهاد هواداران بود و سازمان لیگ این موضوع را به خاطر شماره پیراهن هادی نوروزی پذیرفت، دست به اعتراض زد و می‌خواست پیش از شروع بازی تیمش مقابل پرسپولیس یک جنجال رسانه ای به راه بیندازد. دایی این کار را بخوبی بلد است و طی سالهای اخیر نیز از این حربه برای مقابله با حریفانش پیش از شروع هر بازی استفاده کرده است. گاهی، بحث داوری را به میان می‌کشد، گاهی نقاط ضعف مدیریتی و سرپرستی تیمهای مقابل و برای بازی با پرسپولیس نیز از سازمان لیگ و کمکش به پرسپولیس یاد کرد.

هواداران پرسپولیس با انتشار مطالبی در فضای مجازی، از دایی خواستند به این کارش پایان دهد؛ زیرا آنها عزادار هادی نوروزی هستند و رفتارهایشان منطقی نبوده و برآمده از احساس است. آنها پیش از شروع بازی حتی اقدام به تشویق دایی کردند اما وقتی جدیت او در روز مسابقه با پرسپولیس روی نیمکت صبا را دیدند، مدل رفتاریشان دچار تغییر شد. از اواخر نیمه اول تا پایان بازی، دایی به خاطر رفتارهایش بارها از سوی تماشاگران پرسپولیس مورد سرزنش قرار گرفت. البته این پایان داستان نبود؛ زیرا دایی بار دیگر در کنفرانس پایان بازی، به انتقاد از زمین و آسمان(!) پرداخت و بصراحت گفت: «نمی‌خواستند غم پرسپولیسی‌ها در این شرایط بیشتر شود و این بازی را برای آنها با تساوی به اتمام رساندند!» این اظهارنظر زمینه ساز حمله دوباره هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به علی دایی شد. حالا به نظر شما، حق با چه کسی است؛ علی دایی که سبب تهییج پرسپولیسی‌ها شده یا هواداران این باشگاه که علیه سرمربی سابق تیم‌شان شعارهای تندی سر دادند؟

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.