قدس آنلاین – رها واعظی: مایکروسافت قصد دارد برای تشویق کاربرانش جهت به روز رسانی سیستم های خود، برای خرید کامپیوترهای جدید با ویندوز ۱۰ به آن ها کمک کند.

مایکروسافت برای خرید لپ تاپی جدید به شما کمک می کند!

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، مایکروسافت، غول نرم افزاری دنیا، برای گسترش ارتقای آسان سیستم های کامپیوتری در بین مردم، تجارت جدیدی ایجاد کرده است.

مایکروسافت اعلام کرده است که لپ تاپ های قدیمی را با قیمت 200 دلار و مک بوک ها را با قیمت 300 دلار از صاحبان آن ها خریداری می کند. کاربران پس از انجام این معامله می توانند از فروشگاه دستگاه های مایکروسافت، کامپیوترهای دارای ویندوز 10 جدید را که قیمتی بیش از 599 دلار دارند، خریداری کنند.

لیست برخی از Ultrabook های سنگین که در این قراردارد قابل فروش می باشند، شامل؛ Dell XPS 13، Asus ZenBook UX305 و HP Spectre x360 است.

جالب اینجا است که مایکروسافت قصد دارد برخی دستگاه های خود را به طور کامل حذف کند. برای مثال، Surface Book و Surface Pro 4 در آینده، به هیچ وجه و در هیچ کجا قابل ارتقا نخواهد بود.

در اغلب موارد اگر لپ تاپ شما چند سال کار کرده باشد، احتمالا برای فروش آن تنها بتوانید از سایت های فروش آنلاین استفاده کنید، اما اکنون از طریق برنامه ی تجارت آسان مایکروسافت می توانید لپ تاپ هایی را که بیش از 5 سال کار کرده اند، به فروش برسانید.

ویندوز 10 با حدود 1.1 میلیون کاربر، موقعیت خوبی را برای تولیدکنندگان نرم افزارهای مایکروسافت و توسعه دهندگان فرآهم کرده است.

البته واضح است که خرید تجهیزات کامپیوتری و PC ها به دلیل وجود امکان ارتقا، کاهش می یابد، بنابراین مایکروسافت تصمیم به ارائه ی مشوق های بیش تر برای ایجاد رونق و بهبود در وضع بازار فروش قطعات کامپیوتری گرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.