۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰
کد خبر: 316646

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید بر اینکه مسمومیت غذایی در منطقه اندوهجرد کرمان کنترل شده است، گفت: تنها ۱۲ نفر در حال حاضر در بیمارستان بستری هستند.

مسمومیت غذایی در کرمان کنترل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سیروس سالاری با بیان اینکه مسمومیت غذایی در منطقه اندوهجرد کرمان کنترل شده است، گفت: تنها 12 نفر در حال حاضر در بیمارستان بستری هستند.

وی اظهار داشت: بر اثر رعایت نکردن نکات بهداشتی 284 نفر دچار مسمومیت غذایی شدند که با مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی تحت درمان قرار گرفتند.

سالاری با بیان اینکه هم‌اکنون تنها 12 نفر در بیمارستان بستری هستند، ادامه داد: تیم‌های پزشکی در منطقه حضور دارند و بیماری کنترل شده است.

وی اضافه کرد: بر اثر توزیع غذا این مسمومیت منتشر شده و برای پیدا کردن دلیل اصلی آن از غذای توزیع شده آزمایش گرفته شده است و در هنگام مشخص شدن نتیجه آزمایش‌ها اطلاع‌رسانی دقیق صورت می‌گیرد.

سالاری بر رعایت کردن نکات بهداشتی در این زمینه تاکید کرد و افزود: خرید مواد اولیه طبخ غذا از جاهای مطمئن، اطمینان از سالم بودن آب شرب، توزیع سریع غذا پس از طبخ و استفاده از ظروف یک بار مصرف باکیفیت‌ از نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.