قدس آنلاین:مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت : کلیه اعتبارات تخصیص یافته سفر مقام معظم رهبری به شرکت شهرکهای صنعتی استان جذب شده است.

جذب کلیه اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در شهرکهای صنعتی خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد،محمدعلی یوسفی افزود : از جمله اعتبارات سفر مقام معظم رهبری اختصاص مبلغ 8 ميليارد ريال جهت طراحي و ايجاد تصفيه خانه شهرك صنعتي بيدك بود که از محل منابع سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران تخصیص یافته و پروژه مذکور اجرا شد.

وی ادامه داد : اختصاص مبلغ 20 ميليارد ريال جهت كمك به ايجاد زيرساخت هاي شهرك صنعتی فرش دستبافت در بجنورد نیز از منابع سفر مقام معظم رهبري بود که تماما جذب و در جهت تامین زیرساختهای شهرک تخصصی فرش هزینه شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی اشاره کرد : همچنین براي كمك به توسعه خوشه هاي  آبنبات و فرش دستباف در سطح استان  نیز مبلغ 4 میلیارد ریال تخصیص یافت که به صورت کامل جذب شد.

محمدعلی یوسفی بیان کرد : با تلاشهای انجام شده کلیه اعتبارات تخصیص یافته به این شرکت جذب و در جهت توسعه صنعتی استان هزینه شد .

وی تاکید کرد : این اعتبارات در تامین زیرساختهای صنعتی شهرکهای صنعتی استان بسیار راهگشا بود و همچنین توسعه دو خوشه صنعتی فرش و آبنبات بجنورد را در پی داشت.

استان خراسان شمالی هم اکنون دارای 14 ناحیه و شهرک صنعتی مصوب قابل واگذاری است .

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.