قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامی مرند از دستگیری دو نفر سارق با ۱۶ فقره سرقت از خانه‌باغ‌‌ها در این شهرستان خبر داد.

 دستبند پلیس بر دست سارقان خانه‌باغ‌ها در مرند
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، علی طاحونی  اظهار داشت: با وصول پرونده سرقت خانه باغ‌ها در حوزه استحفاظی شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی این شهرستان با بررسی صحنه جرم و پس از یک سری اقدامات پلیسی و اطلاعات به دست آمده و بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های صورت گرفته و انجام تحقیقات دو نفر سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای با هویت‌های معلوم را شناسایی و دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: سارقان بعد از دستگیری و انتقال به مقر انتظامی، مورد بازجویی قرار گرفته و در تحقیقات به عمل آمده به 16 فقره سرقت از خانه باغ‌ها اعتراف کردند و با بازسازی صحنه‌های جرم تمام سرقت‌ها مورد تائید قرار گرفت و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

طاحونی در آسیب‌شناسی صورت گرفته از متهمان، علل سرقت را اعتیاد، عدم توجه مالباختگان به هشدارهای پلیسی و بی‌توجهی صاحبان خانه‌باغ‌ها عنوان کرد.

وی با اعلام اینکه سارقان دستگیر شده اهل و ساکن یکی از شهرهای همجوار بوده‌اند از شهروندان خواست در صورت برخورد با افراد مشکوک بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام و در صورت داشتن هرگونه انتقادات و پیشنهادات و شکایات و تقدیرات از عملکرد پلیس با سامانه 197 در میان بگذارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.