سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران و الکساندروالنتینوویچ نواک وزیر انرژی دولت فدراسیون روسیه و رییس بخش روسی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور در دیداری بر گسترش همکاری های همه جانبه میان تهران و مسکو تاکید کردند .

وزیر دفاع از گسترش همه جانبه همکاری های ایران و روسیه خبر داد

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع؛ در این دیدار که در محل وزارت دفاع کشورمان صورت گرفت، طرفین ضمن بررسی و تبادل نظر پیرامون راهکارهای بسط و توسعه مناسبات دوجانبه،مبارزه قاطع با تروریسم و اتخاذ هماهنگی و همکاری برای حمایت بیشتر از کشورهای خط مقدم مبارزه با این پدیده شوم را امری ضروری و اجتناب ناپذیر دانستند

در این دیدار سردار دهقان با اشاره به شرایط منطقه و جهان، گفت: شرایط کنونی ایجاب می کند که ایران و روسیه متاثر از اراده سیاسی رهبران دو کشور همکاری های خود را در حوزه های سیاسی، اقتصادی و دفاعی توسعه دهند.
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران اظهار امیدواری کرد: گام های موثری که تاکنون در توسعه همکاری های دو کشور برداشته شده، به تحکیم ثبات و امنیت در منطقه منجر شود.
وزیر انرژی روسیه نیز با ابراز خرسندی از سفر به تهران و دیدار با وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران گفت : بی تردید توسعه روابط اقتصادی تهران – مسکو، زمینه گسترش روابط دفاعی را نیز به طور مطلوب تری فراهم کند .
وی ضمن تقبیح تحریم های ظالمانه غرب و آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار امیدواری کرد : با توجه به اراده قوی رهبران دو کشور، روابط ایران و روسیه در همه زمینه ها شکوفا و توسعه یابد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    0 0
    عرضه ساخت چیزی رو که نداره وزارت دفاع کجبوره با روسیه روابط برقرارکنه تا سلاح بخره باز بیاد توتلویزیون بگه اینو دانشمندا ودکترین نظامی!!!!!!!ما ساختن