پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین - ایلام: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام گفت: ایستادگی در برابر نظام سلطه فقط با فرهنگ شهادت امکان پذیر است.

ایستادگی در برابر نظام سلطه فقط با فرهنگ شهادت امکان‌پذیر است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدنقی لطفی با بیان اینکه مهم‌ترین پیام عاشورا احیا فرهنگ شهادت و امر به معروف و نهی از منکر بود، اظهارداشت: این پیام برای همه ملت‌های آزادی‌خواه است که ایستادگی در برابر نظام سلطه فقط با فرهنگ شهادت امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه دو مقوله فرهنگ شهادت و امر به معروف و نهی از منکر بعنوان اصلی ترین پیام های عاشوراست، افزود: این دو مقوله مهم در هر جامعه‌ای پیاده شود موجب پیروزی در برابر دشمنان و سعادتمندی آن جامعه خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام ذکر اهداف قیام امام حسین (ع) در عزاداری ها را امری ضروری دانست و تصریح کرد: مردم ایلام در ایام سوگواری امام حسین(ع) عالی‌ترین جلوه اخلاص و ارادت خود را به امام حسین(ع)، نشان دادند و باید توجه داشت که در عزاداری‌ها و دسته‌جات سینه‌زنی فرمایشات و هدف امام حسین(ع) پیاده شود.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدنقی لطفی نامه رهبر انقلاب به رئیس‌جمهور را موجب ناامیدی دشمنان و جلوگیری از نفوذ فرهنگی، سیاسی، امنیتی و نظامی در ایران اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: دستگاه دیپلماسی باید مراقب ترفندهای طرف مقابل باشد و آمریکا در لغو همه تحریم‌های ظالمانه به‌صورت کتبی اقدام کند و برداشته شدن تدریجی تحریم‌ها قابل‌قبول نیست.

وی یکی از مهم‌ترین نکته ها‌ی نامه‌ی رهبر معظم انقلاب به رئیس‌جمهور را تغییر نکردن ساختار تأسیسات هسته‌ای و بخصوص راکتور اراک و خروج اورانیوم غنی‌شده از کشور بوده که طرف غربی باید ملزم به انجام آن شود را بیان کرد و اظهارداشت: وضع هرگونه تحریم در هر سطح و بهانه‌های تکراری و خودساخته درباره تروریسم و حقوق بشر توسط هر یک از کشورهای طرف مذاکرات، نقض برجام محسوب خواهد شد و این از نکات مهم دیگر نامه رهبری است که باید دستگاه دیپلماسی به آن توجه جدی کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با بیان اینکه نمایش شهر موشکی ایران و آزمایش موشک عماد نشان از اقتدار ایران اسلامی دارد، تأکید کرد: این اقدامات سپاه پاسداران موجب ترس دشمنان و شادی و امیدواری در دل دوستان انقلاب شده و علاوه بر این پیروزی‌های ائتلاف ایران، روسیه، سوریه و عراق در برابر تروریست‌ها بخصوص گروه تروریستی داعش موجب ناامیدی دشمنان شده است.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.