سخنگوی سازمان انرژی اتمی با تاکید بر تنظیم دقیق قرارداد مبادله اورانیوم میان ایران و روسیه گفت:دقت می کنیم که ما به ازای مواد تحویل داده شده طبق قرار داد مواد مورد توافق دریافت شود.

شروط رهبری برای مبادله اورانیوم را رعایت می کنیم

به گزارش قدس انلاین به نقل از میزان، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی با تاکید بر مبادله اورانیوم بر اساس شروط مقام معظم رهبری گفت: در ارتباط با مبادله مواد غنی شده که ما به روسیه می دهیم و در قبالش موادی دریافت می کنیم حتما توجه خواهیم داشت که ما به ازای مواد تحویل داده شده طبق قرار داد مواد مورد توافق دریافت شود.

وی با بیان اینکه در این موضوع با روسیه مشکلی نداریم گفت: روابط ایران و روسیه خوب است و اطمینان کافی میان دو کشور وجود دارد.

کمالوندی تصریح کرد: همه تلاش خود را می کنیم که قرارداد ها و تعهدات ایران و روسیه به نحوی منعقد شود که مشکلی ایجاد نکند و سوء تفاهمی ایجاد نشود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوادي IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    0 0
    جناب كمالوندي و بقيه اعضاي مسئول در اجراي برجام بايد بدانند كه فرمايش رهبري بايد در همه موارد مو به مو اجرا شود و گرنه به معناي عدم تاييد برجام از جانب ايشان است . رهبري تصريح فرموده اند كه با رعايت كليه دستورات ايشان ، برجام را تاييد مي فرمايند يعني تاييد مشروط . حالا ايشان مي فرمايند در موضوع مبادله اروانيوم دستورات ايشان را اجرا مي كنند ؟ خوب اين بخشي از دستور ايشان به دولت بود ، بقيه اش چه خواهد شد ؟ ملت با وسواس رفتار دولت در اين زمينه را رصد مي كند و جواب متمردين را در فرصت مقتضي خواهد داد .