قدس آنلاین- تبریز: سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: پیروزی در ۴ بازی خارج از خانه نشانه تبحر تیم ذوب آهن و نظم دفاعی این تیم است.

 تونی از هیئت مدیره درخواست جلسه کرد / جدا شدن چند بازیکن سرباز از تیم تراکتور

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  تونی اولیویرا بعد از ظهر امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برای ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: ذوب آهن اصفهان در 4 بازی خارج از خانه خود به برتری رسیده است و مشخص است که حریف ساختار دفاعی منظمی داشته و از تغییر وضعیت دفاعی به حمله تبحر دارند.

 

وی گفت: برای من تمام بازی‌های تراکتورسازی مهم بوده و این بازی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و سعی می‌کنیم با نمایش مطلوب در این بازی به برتری دست یابیم.

تونی با عنوان کردن اینکه با وجود دو پیروزی هنوز آرامش به تیم بازنگشته است، افزود: مدیر عامل باشگاه برای پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی فرصت یک ماهه خواسته بود که من از بازیکنان تیم خواستم که این مدت را صبر کنند، اما متاسفانه این زمان رو به اتمام است و خبری از پرداخت مبالغ قراردادها نیست.

سرمربی تیم تراکتورسازی به دیگر مشکلات تیمش اشاره و تصریح کرد: یک ماه دیگر قرارداد چندین بازیکن سرباز رو به اتمام است و از این تیم جدا خواهند شد و این بر سختی‌های تیم افزوده و از مدیر عامل و هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی درخواست یک جلسه کرده‌ام.

وی در مورد نبودن خالد شفیعی در لیست 18 نفره گفت: اگر بازیکنی در لیست نیست به منزله مصدومیت‌اش نبوده و به دلیل کثرت بازیکنان خط دفاعی ناچار هستم که از بعضی های استفاده نکنم، هر چند زمانی تنها سه مدافع در تیم تراکتورسازی داشتم.

وی خاطر‌نشان ساخت: برای بازی فردا سامان نریمان جهان با مصدومیت جزیی مواجه بوده و محمد پوررحمت الله را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشته و خوشبختانه در بازی با ذوب‌آهن هیچ بازیکن محرومی نداریم.

 اولیویرا در خصوص حضورش در مراسمات عزاداری ایام محرم گفت: در هر منطقه ای که بودم به عقاید و اعتقادات مردم آن منطقه احترام قائل بوده و حضورم در مراسمات عزاداری در جهت ارزش نهادن و احترام به اعتقادات و آداب و سنن مردم ایران و تبریز بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.