شهردار تهران گفت: تمامی اهداف مدیریت شهری پایتخت در بعد محلی، ملی، جهانی و توریسم درمانی به صورت یکجا در پروژه احداث نخستین بیمارستان هسته ای کشور نهفته است.

 تمام اهداف مدیریت شهری تهران در طرح بیمارستان هسته ای نهفته است
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا محمدباقر قالیباف در آیین امضای تفاهم نامه ساخت نخستین بیمارستان هسته ای کشور با حضور رییس سازمان انرژی اتمی و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تالار شهریار بوستان ولایت ابرازی امیداوری کرد این تفاهم نامه با همکاری سازمان های مذکور، باشتاب اجرایی شود به گونه ای که تا پایان سال شاهد کلنگ زنی ساختمان بیمارستان باشیم.

وی با بیان اینکه کاهش فاصله جنوب و شمال شهر تهران یکی از اهداف مدیریت شهری تهران است، احداث بیمارستان هسته ای را یکی از نمادهای خدمت به مردم جنوب شهر تهران دانست.
شهردار تهران با اشاره به اینکه دیگر شاهد این اتفاق نخواهیم بود که زمینی به مساحت 300 هکتار به صورت یکجا در اختیار مدیریت شهری قرار گیرد گفت: حدود یک هزار و 600 میلیارد تومان برای تملک بوستان 300 هکتاری ولایت هزینه شده است.
قالیباف تصریح کرد: این مبلغ بیش از کل بودجه مدیریت شهری تهران در سال 84 بوده است، بنابراین شهرداری بیش از بودجه یک سال خود را در یک نقطه از شهر، هزینه کرده است.
وی با بیان اینکه همواره به این نکته اشاره کرده ایم که تهران شهری دو قطبی بوده و در طول تاریخ همواره این فاصله بیشتر شده است افزود: روی که کار خود در شهرداری تهران را آغاز کردیم وعده ندادیم این فاصله را از بین ببریم اما به مردم قول دادیم اجازه ندهیم این فاصله بیشتر شود.
شهردار تهران خاطرنشان کرد: امروز از این بابت خوشحال هستیم که نه تنها این فاصله بیشتر نشده بلکه کاهش نیز یافته است.
قالیباف تصریح کرد: خط سه مترو پایتخت که جنوب غربی پایتخت را به شمال شرقی آن متصل می کند یکی از بزرگترین پروژه های مدیریت شهری برای کاهش فاصله شمال و جنوب شهر تهران است.
وی یکی دیگر از اهداف مدیریت شهری تهران را ارتقای کمی و کیفی زندگی شهروندان عنوان کرد و افزود: این موضوع با اولویت جنوب شهر تهران اجرا شد.
شهردار تهران گفت: یکی از هدف گذاری های شهرداری تبدیل پایتخت به شهری جهانی بود که در پرتو این هدف امروز شاهد کسب مهمترین جایزه های جهانی توسط مدیریت شهری تهران هستیم.
وی افزود: امروز هر مهمان خارجی که وارد تهران می شود رضایت مندی خود از وضعیت پایتخت را اعلام می کند.
قالیباف تدوین و تصویب طرح جامع شهر تهران در سال 88 را یکی دیگر از توفیقات مدیریت شهری ذکر کرد.
به گفته ی وی شهر تهران امروز دارای 375 محله است که توسط شورایاری های محله و با دخالت مستقیم مردم و مدیران محلی اداره می شود.
شهردار تهران با اشاره به امضای تفاهم نامه ساخت نخستین بیمارستان هسته ای خاطرنشان کرد: سایر طرح های بوستان ولایت نیز همزمان با احداث این بیمارستان پیش می رود.
تفاهم نامه ساخت نخستین بیمارستان هسته ای کشور (بیمارستان ولایت) صبح امروز بین شهردار تهران، رییس سازمان انرژی اتمی کشور و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امضا شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.