قدس آنلاین- تبریز: تیم تراکتورسازی تبریز در حالی که تا دقیقه ۸۱ با اختلاف سه گل از تیم ذوب آهن پیش بود، در نهایت به تساوی و کسب تنها یک امتیاز رضایت داد.

 تراکتورسازی پیروزی پرگل را از دست داد/ تراکتورسازی در حفظ نتیجه ناکام بود/ تونی یاد گرفت که فوتبال ۹۰ دقیقه است/

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، در هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود که این بازی در پایان با تساوی 4 بر 4 خاتمه یافت.
در دقیقه 16 بازی سروش رفیعی با شوت زیبا که با اشتباه دروازه بان تیم ذوب آهن همراه بود گل اول بازی را به سود تراکتورسازان به ثمر رساند.
ده دقیقه بعد احسان پهلوانی با شوتی از راه دور گل خورده ذوب آهن را پاسخ داده و بازی را به تساوی کشاند.
در وقت های تلف شده نیمه اول ارسال محمد ایران پوریان و ضربه سر بختیار رحمانی گل دوم تیم میزبان را به همراه داشت. در دقیقه 55 پاس عمقی سزار به شاهین ثاقبی رسید و وی نیز با یک ضربه دقیق گل سوم تیم تراکتورسازی را زد.
شادی تراکتورسازی همچنان ادامه داشته و حرکت تک ضرب بازیکنان تیم تراکتورسازی و پاس سعید آقایی و ضربه بختیار رحمانی برای چهارمین بار شادی را به سکوی ورزشگاه کشانده شد.
در دقیقه 82 ارسال رجب زاده و ضربه مرتضی تبریزی اختلاف بازی را کاهش داد. در دقیقه 86 کاوه رضایی با پشت پا گل سوم تیم ذوب آهن را در حیرت مدافعان تراکتورسازی به ثمر رساند.
در دقیقه 94 و آخرین دقیقه وقت های تلف شده تیم ذوب آهن بازی را در نهایت ناباوری به تساوی کشاند. ارسال رجب زاده و ضربه سر دانیال اسماعیل زاده به گل تساوی این بازی منجر شد تا در نهایت ناباوری همگان این بازی به تساوی کشانده شود.
تیم داوری این بازی داور حسین زرگر، محمدرضا منصوری، حسن انتظاری بوده و داور چهارم هم محمد ملکی بود.
زرگر در این بازی هادی محمدی از تیم ذوب آهن و شاهین ثاقبی از تیم تراکتورسازی را با نشان دادن کارت زرد جریمه کرد. از این بازی تنها سه هزار نفر تماشاگر استقبال کرده بودند که آمار بسیار پایینی برای تیم تراکتورسازی بود.
تونی اولیویرا برای این بازی تراکتورسازی محمدرضا اخباری، شجاع خلیل زاده، کارلوس کاردوسو، سعید آقایی، محمد ایران پوریان، سینا عشوری، بختیار رحمانی، آگوستو سزار، شاهین ثاقبی، سروش رفیعی، حمزه یونس را به میدان فرستاده بود و در نیمه دوم عبداله زاده و میر هانی هاشمی به ترکیب تیم تراکتورسازی اضافه شد.
بازیکنان تیم ذوب آهن نیز در این بازی محمد رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، ولید اسماعیل، هادی محمدی، اکبر صادقی، قاسم حدادی فر، احسان پهلوان، علی حمام، دانیال اسماعیلی فر،مهدی رجب زاده و کاوه رضایی بود که یحیی گل محمدی در نیمه دوم حق وردی را به جای نژاد مهدی روانه میدان کرد.
با این تساوی تیم تراکتورسازی تبریز 14 امتیازی شده و در رده ششم جدول قرار گرفته و تیم ذوب آهن اصفهان با 16 امتیاز تیم سوم جدول شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.