وزیر راه و شهرسازی گفت: حقوق شهروندی ایجاب می کند همه آحاد مردم به اطلاعات مورد نیاز خود در حوزه های مختلف راه و شهرسازی دسترسی داشته باشند.

همه آحاد مردم باید به اطلاعات مورد نیاز دسترسی داشته باشند

 به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، عباس آخوندی روز چهاشنبه در حاشیه پنجمین نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی و صنایع وابسته افزود: در حوزه وزارت راه و شهرسازی ارایه 570 خدمت مشخص شده است و در مرحله نخست با راه اندازی سامانه مدیریت ارتباط شهروندی با وزارت راه و شهرسازی شهروندان به اطلاعات 37 خدمت این وزارتخانه دسترسی دارند.
وی تاکید کرد: پیش بینی می کنیم بین یک تا دو سال آینده تمام مردم کشور بتوانند به اطلاعات مورد نیاز خدمات وزارت راه و شهرسازی از طریق این سامانه به سهولت دسترسی داشته باشند.
آخوندی افزایش رضایتمندی شهروندان از ارایه خدمات وزارت راه و شهرسازی را از اهداف راه اندازی این سامانه اعلام کرد و گفت: مردم به راحتی می توانند به صورت الکترونیکی از خدمات این وزارتخانه به صورت شفاف مطلع شوند.
وی تاکید کرد: وزارت راه و شهرسازی به عنوان یک مجموعه بزرگ نقش مهمی در تصدی گری و حاکمیتی در حوزه های راه و شهرسازی دارد و دسترسی آزاد مردم به اطلاعات در این حوزه ها حق مردم است.
آخوندی اظهار داشت: علاوه بر ارایه اطلاعات مردم می توانند با مراجعه به این سامانه درخواست های خود را در بخش های مختلف راه و شهرسازی بیان کنند تا سازمان های تابعه پس از بررسی های لازم پاسخ آنان را ارایه دهند.
وزیر راه و شهرسازی افزود: پیش از این مردم به اطلاعات دقیق در یک سامانه دسترسی نداشتند اما با راه اندازی سامانه مدیریت ارتباط شهروندی با وزارت راه و شهرسازی شهروندان می توانند به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.
وی در پایان با بیان اینکه در این سامانه کارآمد محوری برای شهروندان مورد توجه قرار گرفته است، گفت: آحاد مردم می توانند به سهولت به این سامانه مراجعه کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.