قدس آنلاین_ معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت:باتوجه به اینکه امسال موضوع برگزاری انتخابات را داریم بنابراین فرمانداران باید اولویت نخست کاری خود را انتخابات قرار دهند.

انتخابات باید اولویت نخست کار فرمانداران باشد

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محمد رحیم نوروزیان در ستاد انتخابات استان و در جمع فرمانداران اظهار داشت:هرچه به انتخابات نزدیکتر میشویم حسایت ها و فضای رقابتی نیز بیشتر میشود که باید فرمانداران نسبت به این موضوع مراقبت بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه وزارت کشور تاکید بسیاری به اشراف فرمانداران بر قانون دارد، افزود:باتوجه به اینکه اصلاح قانون انتخابات در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد باید فرمانداران در جریان کامل این قوانین قرار گرفته و اشراف کامل بر این تغییرات و اصلاحات داشته باشند.
نوروزیان خاطرنشان کرد: فرمانداران باید در برگزاری انتخاباتی سالم و شفاف  که از تاکیدات دولت تدبیر و امید است دقت لازم را داشته باشند.
وی بیان کرد:همچنین باید فرصت حضور اقشارو سلایق مختلف خصوصا دانشجویان برای ایجاد فضا و نشاط سیاسی در انتخابات نیز فراهم کرد که البته باید مراقبت شود که از امکانات دستگاههای دولتی نیز له یا علیه هیچ جریان سیاسی یا افراد استفاده ای نشود و در عین حال بدون رقابتی شدن فضای سیاسی توقع افزایش مشارکت عملی نیست.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.