درخواست مسافران ناراضی پرواز نجف_تهران، عذرخواهی مکتوب و پرداخت غرامت از سوی شرکت ایران‌ایر است.

عذرخواهی مکتوب ایران‌ایر و پرداخت غرامت شرط مسافران معترض برای ترک هواپیما

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، در حالی که مسافران پرواز 3406 ایران‌ایر نجف به تهران همچنان در هواپیما به نشانه اعتراض نشسته‌اند، خواستار رسیدگی فوری مسئولان ایران‌ایر به اعتراض‌شان هستند.

یکی از مسافران که به نمایندگی از مسافران این پرواز با مسئولان ایران‌ایر گفت‌وگو می‌کند به خبرنگار تسنیم گفت: درخواست عمده مسافران، عذرخواهی مکتوب ایران‌ایر و همچنین پرداخت غرامت به دلیل این تأخیر طولانی مدت است.

مدیرعامل شرکت ایران‌ایر نیز اعلام کرد:بنده به روابط عمومی مجموعه اعلام می‌کنم اطلاعیه‌ای صادر و طی آن از همه مسافران بابت این اتفاق عذرخواهی شود. شما هواپیما را ترک کنید و بنده به عنوان مدیرعامل مجموعه شخصا در خدمت شما خواهم بود. قطعا شما و سایر مسافران راضی نیستید که سایر مسافرانی که در نقاطی دیگر از جمله نجف منتظر این هواپیما هستند، مانند خودتان دچار مشکل شوند.

به گزارش تسنیم، گفت‌وگو و مذاکره مسافران با مدیرعامل ایران‌ایر همچنان ادامه دارد و آنها هنوز راضی به ترک هواپیما نشده‌اند. همچنین در این مدت مسئولان شرکت ایران‌ایر که در فرودگاه امام خمینی حضور دارند نیز تلاش کردند مسافران را به خروج از هواپیما راضی کنند که تاکنون موفق نشده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.