پیشنهاد سردبیر

رقیه توسلی : صدقه زیاد می گذاریم آقاجان برای این روزها که شما ، در کربلا نماز می گذارید و بین الحرمین را بسیار طواف می کنید. این روزها که ذاکران و مداحانِ محرم ، بالای منبرها دعای فرج و زیارت عاشورا را با یک بغض می خوانند... با یک اندوه برابر...

این روزها شما رهبر تمام اشک های عالم اید

صدقه زیاد می گذاریم این روزها... محرم هایی را که شما در سوگ شهیدان عشق سیاه پوشیده اید و هر گوشه ی زمین محفل اشک و روضه خوانی برپاست. این روزها که برای نوکری جدتان حسین همه در صف لبیک ایستاده اند.

مهدی جان ! باز محرم است و داغ دلمان سوزان تر و گداخته تر می گردد وقتی می دانیم اشک بر گونه های حضرت مان ، دریاست و اندوه و حزن تان در این ماه ، بی پایان است.

وقتی به هر سو سلام می دهیم و در هیئت و مجلسی ، نام تان را با اشک و شور حسینی می خوانیم ، با کلماتی که به خود عطر آزادمردی و رحم می گیرند... درود خدا بر سرور شهیدان و بر شما غایب دوراز نظر.

صدقه زیاد می گذاریم این روزها برای مولا و منجی مان. برای امامی که تسبیح و زمزمه این لحظاتش ، قلب شیعیان را می لرزاند... برای شما که رهبر تمام اشک های عالم اید و مثل جد بزرگوارتان حسین ، عدالت و عشق را بندگی می کنید.

برای این روزها که کربلا به نفس هایتان آغشته است و سوگوارترین زیارت نامه را شما ، صفحه به صفحه ورق می زنید...

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.