قدس آنلاین- تبریز: مردم ولایت‌مدار تبریز در میان اشک و اندوه با پیکر شهید مدافع حرم «وحید نومی‌گلزار» وداع کردند.

وداع با هشتمین شهید مدافع حرم آذربایجان‌شرقی در تبریز

به گزارش قدس آنلان از تبریز، پیکر مطهر هشتمین شهید مدافع حرم آذربایجان‌شرقی شهید وحید نومی‌گلزار امروز بعد از اقامه نماز جمعه در تبریز تشییع شد.

مردم ولایتمدار و شهیدپرور تبریز، پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله شبستری بر پیکر مطهر این شهید مدافع حرم پیکر وی را از مصلای امام خمینی(ره) تا میدان ساعت تشییع کردند و پس از انجام مراسم عزاداری، انجام تشریفات نظامی و ادای احترام به پیکر این شهید، پیکر مطهر وی را برای خاکسپاری کنار همرزمان شهیدش به وادی رحمت تبریز منتقل کرده و به خاک سپردند.

حاضران شرکت‌کننده در مراسم تشییع پیکر شهید وحید نومی‌گلزار با سر دادن شعارهای مرگ بر وهابی، مرگ بر آل‌سعود، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه به دشمنان اسلام هشدار دادند «در صورت آسیب رساندن به حرم‌ حضرت زینب و رقیه (س) در سوریه و حرم اهل بیت در عراق حمام خون به راه خواهند انداخت».

پیکر مطهر این شهید مدافع حرم شامگاه پنج‌شنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز و با استقبال مردم ولایت مدار و شهید پرور و مسئولان استان وارد این شهر شد.

در طول روزهای گذشته از اول محرم با آغاز عملیات‌های گسترده در سوریه آمار شهدای مدافع حرم ایرانی که داوطلبانه برای دفاع از حرم آل‌الله به سوریه عزیمت کرده‌اند، افزایش یافته است.

در جبهه عراق نیز مشابه صحنه عملیات سوریه، درگیری علیه مواضع تروریست‌های داعش صورت گرفته است که در جریان آن، روز عاشورا بسیجی داوطلب سید هادی نومی‌گلزار به شهادت رسید.

شهید نومی‌گلزار از اهالی شهرستان تبریز که چند ماه پیش جهت دفاع از عتبات مقدسه این کشور وارد سامرا شده بود، در ادامه عملیات نظامی مدافعان حرم برای بیرون راندن تروریست‌های داعش از استان صلاح‌الدین در منطقه الحراریات شهر بیجی به شهادت رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.