هیات ویژه روسیه برای بررسی وضعیت و دلایل سقوط هواپیمای مسافربری این کشور راهی مصر شد. این هواپیما صبح امروز (شنبه) با ۲۲۴ سرنشین در شمال شبه جزیره سینا سقوط کرد و براساس گزارش ها احتمال زنده ماندن برخی مسافران وجود دارد.

هیات روسی برای بررسی علت سقوط هواپیمای مسافربری به مصر رفت

 به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، براساس گزارش ها، نام 18 کودک بین مسافران هواپیما که بیشتر گردشگر بوده اند و از شرم الشیخ مصر راهی سن پترزبورگ شده بودند، دیده می شود.
«دیمیتری مدودیف» نخست وزیر روسیه به «ماکسیم سوکولف» وزیر حمل و نقل این کشور دستور فوری داد با گروهی از مقامات و کارشناسان راهی مصر شود تا درباره دلایل سقوط هواپیمای ایرباس شرکت «کوگالیم آویا» تحقیق صورت گیرد.
همچنین بنا به دستور «ولادیمیر پوتین» رییس جمهوری روسیه، کمیته تحقیق ویژه ای در این باره تشکیل شده و دادستانی این کشور نیز تحقیقات قضایی در زمینه سقوط هواپیمای ایرباس 321 را آغاز کرده است.
منطقه سقوط هواپیما در شمال شبه جزیره سینا در 60 کیلومتری شهر نخل از دو سال پیش بر اثر فعالیت گروه های مسلح و تروریست ها شرایط بحرانی دارد و ارتش مصر مبارزه ضد تروریستی خود را در این منطقه گسترش داده است.
وزارت موقعیت های اضطراری روسیه نیز یک فروند هواپیما را به منطقه سقوط اعزام کرده است.
از سوی دیگر گزارش شده از زیر بدنه هواپیما که دو نیم شده است، صدای مجروحان شنیده می شود که احتمال زنده ماندن برخی مسافران را بیشتر کرده است.
پیشتر اعلام شده بود که تمامی سرنشینان هوایپمای سرنگون شده، جان باخته اند.
هنوز علت سقوط هواپیمای ایرباس شرکت «کوگالیم آویا» مشخص نشده است و تردد آمبولانس ها به منطقه تحت محاصره ماموران امنیتی مصر ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.