قدس آنلاین لرستان- جلسه کمیته های مسابقات جهانی کوراش صبح روز یکشنبه باحضور استاندار رییس ادره ورزش وجوانان و جمعی از مسوولین برگزار گردید.

دومین میزبانی لرستان در مسابقات جهانی ورزشی در دولت تدبیر امید

 به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، استاندار لرستان با اشاره به میزبانی استان لرستان درآبان‌ماه سال جاری در مسابقات جهانی کوراش در لرستان در دولت تدبیر و امید گفت: برگ زرین مهمان نوازی که در ذات لرستانی ها است برای دومین بار به نمایش درخواهد آمد.

بازوند در خصوص آمادگی کامل تمامی دستگاههای اجرایی ذیربط برای برگزاری این مسابقات اظهار داشت : به این منظور11 کمیته تعریف شده اند که 3 کمیته ملی و 8 کمیته در استان شکل گرفته اند.

 وی افزود:کمیته های امنیت، حراست، پزشکی، اسکان، تغذیه، اطلاع رسانی، تبلیغات و حمل نقل شبانه روز تلاش می کنند که این رویداد منحصر به فرد در استان به خوبی رقم زده شود.

بازوند با اشاره به اینکه نظم در برگزاری این مسابقات جهانی به عنوان یک اولویت جدی و در رأس کار است بیان نمود: همان گونه که در آبان ماه 1392 در مسابقات جام جهانی کشتی پهلوانی، استان لرستان توانست با رعایت استانداردهای جهانی، مسابقات را به خوبی میزبانی کند این بار نیز شاهد سربلندی ایران اسلامی و استان لرستان خواهیم بود.

استاندار لرستان با بیان اینکه دهمین دوره مسابقات جهانی این ورزش پر طرفدار برای اولین بار به میزبانی خرم آباد 14 و 15 آبان ماه در مجموعه تختی برگزار می‌شود یاد آور شد: این بار لرستان در یک رقابت ورزشی وارد میدان شده است و رقبای این آزمون، جهانی است.

وی در خصوص تدابیر ویژه امنیتی و حمل و نقل برای مهمانان خاطر نشان کرد:  بعد از برگزاری جلسات تخصصی و  همچنین جلساتی با  کمیته های مربوطه و بازدید از هتلها و سالنهای مورد نظر، به منظور رعایت حواشی موضوع و جانب احتیاط، برای ایاب و ذهاب وسایل نقلیه ی بیشتر و برای هر هتل، تیمی 5 نفره به کار گرفته شده است .

بازوند با اشاره بر اینکه ۴۱ کشور از چهار قاره آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکا در این مسابقات حضور دارند در خصوص امکانات پزشکی در نظر گرفته شده خاطر نشان کرد: تیمی شامل پزشکان و پرستاران به منظور رفع مشکلات احتمالی به وجود آمده برای ورزشکاران، 2 دستگاه آمبولانس ، داروهای لازم و همچنین هماهنگی کامل با بیمارستانهای شهدای عشایر و شهید رحیمی خرم آباد به صورت تخصصی به منظور جلوگیری از صدمات احتمالی در نظر گرفته شده است.

استاندار در پایان تصریح کرد: انتظار می رود با میزبانی در خور شأن مردم، بتوانیم ظرفیتهای گردشگری و توریستی این استان را بیشتر به نمایش بگذاریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.