قدس آنلاین:معاون سیاسی امنیتی استاندارخراسان شمالی گفت:با توجه به اینکه در این روز حوادث مهمی در کشور رقم خورد به ویژه تسخیر جاسوسخانه آمریکا که امام راحل از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند ضروری است به اهمیت بزرگداشت این روز که به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار نامگذاری شده توجه خاصی نمود.

۱۳ آبان را به عنوان انقلاب دوم نباید فراموش کرد

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محمد رحیم نوروزیان در دیدار با جمعی از اعضای بسیج دانشجویی استان با تاکید بر اینکه خاصیت انقلاب اسلامی استکبارستیزی است، تصریح کرد:امام راحل در دوران مبارزات انقلاب هم، مسیر را مشخص کردند و آمریکا را به عنوان دشمن اصلی معرفی کردند در حالیکه نوک پیکان ، مبارزه با شاه و رژیم پهلوی بود ولی تذکر دادند که نباید از این موضوع غافل ماند که در راس تمام گرفتاری های ما دولت استکباری آمریکا قرار دارد.

نوروزیان بیان کرد: ما باید استکبار ستیزی را با صدای بلند و رسا فریاد کنیم چرا که این موضوع افتخار ماست و در این مورد نه واهمه ای داریم و نه رودربایستی و تعارف.
وی گفت:حتی اگر روزی آمریکاهم دست از خاصیت استکباری خود بردارد ما با آمریکا هم رابطه داشته باشیم نمی توانیم خاصیت استکبار ستیزی انقلاب را کنار بگذاریم چرا که استکبار ستیزی ویژگی بارز جمهوری اسلامی بوده و ریشه در عقاید دینی ما و در زیارت عاشورا دارد.
محمد رحیم نوروزیان تصریح کرد:اکثریت مردم و جوانان کشور ما ولایی، استکبار ستیز و با روحیه و تفکر بسیجی هستند و در این میان اگر احزاب و گروه های سیاسی دارای روش های متفاوت در مبارزه و رقابت هستند ایرادی ندارد مهم این است که اکثریت قاطع مردم ایران در شرایطی که دشمنان مستکبر قصد سوء و یا تهاجم به کشور را داشته باشند در مقابل دشمن ید واحده بوده و هستند.
وی افزود: ملت ایران در تمام ادوار تاریخی و تهاجمات توانسته امتحان خود را پس دهد و سرافراز بیرون آیند که دلیل این سرافرازی علاقمندی مردم به ولایت و مهدویت و وجود مجتهدین یا علمای بزرگوار در راس این مبارزات بوده است.
وی بیان کرد:برای تداوم استکبارستیزی در گام نخست باید آسیب شناسی کرد و سپس دنبال حفظ این روحیه باشیم که البته مهمترین آسیب بنا بر وصیت سیاسی الهی امام راحل فراموشی هدف و تفرقه است که برای گرفتار نشدن در این ورطه باید جهاد با نفس و مبارزه با خودخواهی ها را در راس برنامه های خود قرار دهیم و به اخلاق و رفتارهای خود توجه کنیم تا در میدان مبارزه با دشمن هم توفیق داشته باشیم.
گفتنی است در این نشست چندتن از اعضای بسیج دانشجویی نقطه نظرات خود را در خصوص نفوذ دشمنان، اقتصاد مقاومتی و حمایت از موسسات دانش بنیان ارایه کردند که در هر مورد توضیحاتی از سوی معاون سیاسی امنیتی ارایه گردید.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.