قدس آنلاین: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از ویژگی های روز ۱۳ آبان این است که چند حادثه در آن رقم خورده است و نقطه مشترک آنها رویارویی با استکبار جهانی است.

نقطه مشترک وقایع ۱۳ آبان رویارویی با استکبار جهانی است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، حمیدرضا فولادگر با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما تصریح کرد: روز 13 آبان سال 1343 رهبر فقیدانقلاب – حضرت امام خمینی(ره)- به دلیل مبارزاتی که با امریکا و رژیم خبیث شاهنشاهی داشتند و همچنین مبارزه با لایحه ی کاپیتولاسیون به خارج از کشور تبعید شدند ، از سوی دیگر در روز 13 آبان 57 در اوج انقلاب زمانی که دانش آموزان برای شرکت در راهپیمایی دانشجویان به دانشگاه تهران رفتند،توسط رژیم شاه به شهادت رسیدندو درروز 13 آبان 58سال نیز لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان به تسخیردرآمد.

وی تاکید کرد: مردم ایران جنایات و کارشکنی های پی در پی امریکا را فراموش نمی کنند و  همچنان شعار"مرگ بر امریکا" سر می دهند

این فعال انقلابی اظهارداشت:این روز یادآور خصومات امریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تا زمانی که امریکا سیاست های خود را تغییر ندهد ، همچنان دشمن اصلی کشور ما است و شعار "مرگ بر امریکا" تغییر نمی کند.

فولادگر ادامه داد: در حالی که در برجام توافق هایی بین ایران و امریکا انجام گرفت ، می بینیم که رییس جمهور امریکا همچنان به گزینه های روی میز و ادامه تحریم ها اشاره می کند و این نشان می دهد سیاست های خصمانه امریکا تغییر نکرده است.

وی 13 آبان را یادآور استقلال‌طلبی، اسلام جویی و آزادیخواهی ملت بزرگ ایران دانست و عنوان کرد: امروز نیز ملت ما و به‌ویژه دانش آموزان و دانشجویان باید با بصیرت کامل مقاومت کنند و زیر بار ظلم و خودخواهی مستکبران نروند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.