قدس آنلاین: رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان ضمن گرامیداشت یوم‌الله سیزده‌آبان، اهداف این روز را تقویت روحیه استکبارستیزی و تبیین ضرورت توجه دائم به توطئه‌های استکبار علیه انقلاب اسلامی و ملت بزرگ و آزاده ایران اسلامی بیان کرد و اظهارداشت: ۱۳ آبان توطئه‌های استکبار علیه ایران را یادآوری می کند.

۱۳ آبان توطئه‌های استکبار علیه ایران را یادآوری می کند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، جعفر عسگری در گفتگوبا خبرنگار ما گفت: 13 آبان مصادف با سالگرد سه واقعه مهم تاریخی13 آبان 1343 از جمله 13 آبان 1343 تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه به دست رژیم منحوس پهلوی به دنبال تصویب قانون ننگین مصونیت‌ قضایی اتباع آمریکائی(کاپیتالاسیون) و اعتراض شدید حضرت امام خمینی (ره)، 13 آبان 1357 کشتار دانش‌آموزان به دست دژخیمان رژیم پهلوی با خط‌دهی نماینده سفارت آمریکا و همچنین 13 آبان 1358 تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) است.
وی تاکید کرد: آمریکا پس از برجام درصدد است تا با فریب و شیوه‌های مختلف در ایران نفوذ کند؛ چراکه می‌داند ایران محور حرکت‌های آزادی‌بخش در جهان است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به اینکه یکی از این شیوه‌ها، وارد کردن شرکت‌های اقتصادی به ایران است گفت: آمریکا از طریق مباحث اقتصادی نیز به دنبال نفوذ فرهنگی است.
وی تصریح کرد: دشمن دست از تقابل با ایران برنداشته است و فناوری هسته‌ای و حقوق‌بشر بهانه‌هایی بیش نیست‌که به قول خودشان یکی پس از دیگری گزینه‌هایی را برای تقابل با انقلاب به روی میز دارند.
عسگری ااظهارداشت: اگر خط مقدم در سوریه و عراق را در مقابل استکبار قرار نمی‌دادیم، اکنون مشخص نبود که در داخل چه وضعیتی داشتیم.
ریس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: دشمن کماکان از گذشته تاکنون به دنبال آن بوده است که با موضوع برجام، تحریم‌ها و مذاکرات در جامعه ما شکاف بیندازد.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.