قدس آنلاین: مدیر کمیته امداد شهرستان اصفهان از پرداخت ۲۶۹ فقره وام کارگشایی وخودکفایی درششماهه اول سالجاری درمنطقه جرقویه خبرداد.

پرداخت ۲۶۹ فقره تسهیلات اشتغال و کارگشایی به مددجویان و نیازمندان جرقویه

 به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، علی جعفری گفت: از ابتدای سال جاری تعداد 209 فقره وام کارگشائی به مبلغ 3 میلیارد و 251 میلیون ریال و  60 فقره وام خودکفائی به مبلغ 5

میلیارد و 310 میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت اداره جرقویه پرداخت شده است .

وی معوقات وام‌های مددجویان  اداره جرقویه را بسیار اندک خواند وافزود: تمام تلاش ما در این منطقه  ایجاد ساز و کارهای لازم برای جلوگیری از عقب افتادن اقساط  وام‌های مددجویان است.

مدیر کمیته امداد شهرستان اصفهان ، میزان معوقات  وام های مددجویان زیر پوشش را نزدیک به 2درصد اعلام کرد و گفت: از کل تسهیلات دریافت شده از سوی مددجویان زیر پوشش این نهاد در حوزه اشتغال‌زایی طی چند سال اخیر مقدار بسیار کمی دارای معوقه بوده و کمتر شدن  این رقم نیز  به صورت ویژه در دستور کارقرار دارد .بطوری که اداره جرقویه در سطح استان از رتبه بسیار خوبی در خصوص کم بودن معوقات وام برخوردار می باشد .

علی جعفری تعداد کل طرح های خودکفائی جاری در منطقه را 659 طرح اعلام نمود واضافه کرد: از این تعداد طرح های فعال 224 طرح مربوط به فرش و صنایع دستی ، 110 طرح صنفی و صنعتی ، 271 طرح دامداری ، 32 طرح حمل و نقل و 22 طرح کشاورزی می باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.