قدس آنلاین: فیلم های کارتونی سرشار از تصاویر و مناظر بدیهی هستند که اکثر قریب به اتفاق بینندگان فکر می کنند تخیلی هستند، اما در واقع چنین نیست. این مناظر ریشه در واقعیت دارند که هنرمندان و طراحان به زیبایی توانسته اند به آنها در فیلم ها و تصاویر جان بخشند. 

موقعیت های واقعی اماکن در فیلم های کارتونی+تصاویر 

به گزارش گروه خواندنی های قدس آنلاین، طراحان و نقاشان با الهام از بناهای زیر مناظر تاریخی زیبایی را مقابل چشم بینندگان قرار داده اند:

1- قلعه سلطنتی Neuschwanstein در استان باواریا آلمان که توسط لودویگ دوم به افتخار ریچارد واگنر، آهنگساز مورد علاقه اش در سال 1862 ساخته شده است.

 

2- از آبشار بهشت​، بلند ترین آبشار جهان، که از فراز رشته کوه  uyantepuiونزوئلا در هر ثانیه بیش از 100 تن آب به پایین می ریزد، منظره زیبایی را خلق می شود.     

3- تاج محل، کاخ سلطان علاءالدین است که در شهر آگرا هندوستان بناء شده است. این بناء در واقع آرامگاهی با شکوه است که توسط امپراتور شاه جهان در سال 1632 برای همسر مورد علاقه اش ساخته شده است.

4- قصر یخ السا که به هتلی یخ زده و براق در ایالت کبک کانادا تبدیل شده، با شروع بارش برف زمستانی میزبان میهمانان برجسته ای از اقصی نقاط جهان است. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.