برخی از مالباختگان پدیده امروز در مقابل صدا و سیما جمع شدند تا در اعتراض به تبلیغات این شرکت در رسانه ملی از مسئولان صدا و سیما بخواهند اخبار مشکلات آنان را پخش کنند.

تجمع طلبکاران پدیده شاندیز مقابل صدا و سیما

به گزارش قدس آنلاین، خبر خوب تعیین تکلیف طلبکاران موسسه مالی و اعتباری میزان، باعث شده جان تازه ای در رگ های افسرده طلبکاران شرکت پدیده شاندیز دمیده شود.

آنها که چندی بود اقدامات اعتراضی خود را به کنار گذاشته بودند، امروز در مقابل صدا و سیما جمع شدند تا در اعتراض به تبلیغات شرکت پدیده شاندیز از رسانه ملی، از پخش پیامهای بازرگانی این رسانه که عامل فریب مردم خوانده اند، شکیت کنند.
تصاویری که از این تجمع در شبکه های اجتماعی مربوط به مالباختگان پدیده منتشر شده نشان می دهد مالباختگان، شعارهایی درباره تقصیر صدا وسیما در جذب مردم به سرمایه گذاری در این شرکت رابین خود داشتند.
آنها در یکی از کاغذهایی که در دست داشتند، نوشته بودند: رسانه ملی با تبلیغات و مسئولان با حضورشان در پدیده مردم را فریب دادند.
پیش از این، پورمختار، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ با حضور در دفتر پدیده شاندیز و عکس یادگاری گرفتن با محسن پهلوان، مدیرعامل و صاحل ۸۰ درصد از سهام شرکت پدیده شاندیز، حمایت خود را از این شرکت نشان داده بود و به نظر می رسد یکی از کسانی که حضورشان در پدیده باعث شده مالباختگان اعتراض کنند، او باشد.
آنها طوماری خطاب به دفتر مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضاییه با امضاهای فراوان و به طول چندین متر تهیه کرده اند که قرار شد نمایندگان مالباختگان اینها را تحویل دهند. هنوز تکلیف قیمت سهام این شرکت مشخص نیست.

منبع : خبرآنلاین

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لیلی IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    3 0
    واقعا حق دارند ،صداو سیما باید در تبلیغاتش دقت کنه مردم به رسانه اعتماد دارن و با این تفکر که رسانه ملی هیچ وقت اکاذیب را تبلیغ نمیکن سرمایه گذاری میکنند واقعا باید جوابگو باشه در غیر اینصورت چه تفاوتی بین رسانه ملی و شبکه های دروغگو ماهواره خواهد بود ؟
  • آگاه IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    3 1
    الحق که مقصر و مسبب اصلی هدر رفت سرمایه مردمی در پدیده صدا و سیما است .ج
  • بینام IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    0 2
    واقعا همین نفرات تجمع کردهاند
  • reza IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    1 2
    بی پولی این خوبی هاروداره که توی هیچ جا آدم سهام نداره مثل من که راحتم
  • 0 IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
    1 0
    صدا وسیما الان باید با پیگیری حقوق سهامداران ازشبکه های خبری اش جبران کند اگر واقعا مردمی وخدمتگذار ملت است
  • م IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
    0 0
    امروز ازاهداف انقلاب وحضرت امام خمینی عدول کردند وصداسیما هم پولکی شده مردم را به راحتی قربانی درامدش میکنه ولی هنوز فرصت جبران داره با پیگیری وپخش خواسته های سهامداران وتجمعات انان
  • س IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    0 0
    دقیقا قبل از اینکه اوضاع پدیده خراب بشه ازدواج کردم بعدش تمام سرمایم رو تو پدیده از دست دادم پس انداز تموم شد چندتا اتفاق بد مالی دیگه هم برام افتاد صفر صفر شدم ۲۵۰ هزار تومان از خانمم قرض کردم خیلی دوست دارم به این زندگی خاتمه بدم خیلی سخته خیلی خیلییییییییییییی محسن پ هزاران میلیارد تومان پول ۱۲۰ هزار سهامدار را بالا کشید .... بابک زنجانی به گردش نمی رسه ولی همچنان ایشان به همراه هیئت مدیره آزاد هستند و مردم را فریب می دهند !!!