قدس آنلاین- تبریز: مدیر امور فوتبال سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: در چهار بازی گذشته اشتباهات داوری گریبان تیم ماشین‌سازی را گرفته است و موجب از دست رفتن امتیازات حساسی شده که با حضور در فدراسیون فوتبال مستقیما شکایات خود را ارائه خواهیم داد.

داد ماشین‌سازان از بیداد داوران/ به فدراسیون شکایت می‌کنیم
 
به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  عیسی اکبرزاده اظهار داشت: بنده در تمام بازی‌های تیم حضور دارم و شاهد قابلیت‌های زیاد ماشین‌سازی هستم در آخرین بازی که با باخت تیم همراه بود هشتاد درصد بازی در دست ما بود و بی‌شک داور بازی در پیروزی تیم بوشهری تاثیر داشت.

این مسئول ادامه داد: به نحوی که داور با گرفتن یک پنالتی ناحق برای تیم مقابل و همچنین بعد از جبران نتیجه از سوی ماشین‌سازی در یک صحنه به خاطر یک خطای کوچک بهترین مهره تیم ما را با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج کرد و فضای بازی را دوباره به سوده تیم بوشهری رقم زد.

وی افزود: در چهار بازی گذشته ماشین‌سازی مقابل تیم‌های پیکان، ایرانجوان بوشهر، خیبر خرم‌آباد و همچنین تیم شهرداری اردبیل قضاوت‌های یک طرفه تیم داوری باعث کسب نتایج ضعیف ماشین‌سازی شده است که اگر داور قضاوت درستی انجام می‌داد هم اکنون با کسب امتیازات این بازی‌ها ماشین‌سازی در صدر جدول مسابقات بود.

مدیر امور فوتبال سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: در پی این حق‌کشی‌ها شنبه با حضور در تهران و فدراسیون فوتبال به صورت مستقیم به خاطر اشتباهات محرز داوری شکایات خود را مطرح خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: فدراسیون فوتبال باید اهمیت ویژه‌ای را برای این بازی‌ها قائل شود چرا که از نظر داوری لیگ یک بسیار افتضاح است و پی در پی این قضاوت‌های نابه جا و اشتباهات داوری تیم‌هایی که مدعی صعود هستند را با هزینه‌های زیادی که متحمل می‌شوند کاملا دلسرد می‌کند و نفراتی که سرمایه‌گذاری می‌کنند شاید از سال‌های بعد تیم‌های خود را کنار بکشند.

اکبرزاده در ادامه با بیان اینکه از فدراسیون فوتبال این انتظار می‌رود که از تیم‌هایی مانند ماشین‌سازی که از سابقه زیادی برخوردار هستند حمایت کند و مانع حق‌کشی شود افزود: با قضاوت‌های غلط تیم‌های داوری این تیم‌های ریشه‌دار را از ادامه راه دلسرد کنند و با احساسات هواداران این تیم‌ها بازی کنند.

مدیر امور فوتبال سازمان ورزش شهرداری تبریز افزود: ما هم به خاطر این اشتباهات مستقیما به هیئت فوتبال استان اعلام کرده‌ایم و با حضور در فدراسیون فوتبال اعتراض خود را اعلام خواهیم کرد تا مشکلات تیم ریشه‌دار ماشین‌سازی حل شود.

وی در مورد صحبت‌هایی مبنی بر این که نمی‌خواهند از تبریز سه تیم در لیگ باشد، اظهار داشت: به نظر من این صحبت‌ها جز شایعه و حاشیه‌سازی چیزی ندارد ولی اگر هم صحبت‌ها درست باشد احتمالا به خاطر اطلاعات از زیرساخت‌های گذشته باشد که بازهم اطلاعاتشان غلط است چرا که امروز تیمی مثل گسترش فولاد زمین اختصاصی دارد و تمام بازی‌هایشان در آن زمین انجام می‌دهد و تراکتورسازی هم به همین صورت، ماشین‌سازی هم در زمین ورزشگاه تختی و تیم شهرداری نیز در زمین خود تمام بازی‌ها را انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود این زمین‌ها چهار استادیوم هم در تبریز وجود دارد که مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و به خاطر همین امر تبریز و هیئت فوتبال ظرفیت برگزاری بازی‌های آسیایی را هم دارد و شاهد هستیم پنج بازی به صورت همزمان نیز می‌توانیم برگزار کنیم پس به راحتی می‌شود سه تیم را نیز مدیریت کرد و این شایعه‌ها پایه و اساس مطالعاتی ندارد.

عضو هئیت مدیره باشگاه ماشین‌سازی با اشاره به ظرفیت‌های زیاد فوتبال در تبریز گفت: همانطور که مازندران مهد کشتی هست تبریز نیز مهد فوتبال است و بازیکنان بسیار پرانرژی و پراستعدادی در خود گنجانده است و این بازیکنان زمانی می‌توانند شکوفا شوند که تیم‌های زیادی در رده‌های بالایی باشد تا ماحصل کار جذب بازیکنان جدید و عالی به تیم ملی کشورمان  بازگردد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.