مسعود عباسی : گفته می شود، یکی از بازیکنانی که پرویز مظلومی در اندیشه صید آن به سر می برد، بختیار رحمانی بازیکن پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان و بازیکن کنونی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز است.

بختیار رحمانی یا    نکونام؛ کدام یک استقلالی می شوند؟

 اما حضور بختیار رحمانی در تیم فوتبال استقلال در گرو این است که باشگاه تراکتورسازی پایان خدمت سربازی وی را رسما تایید کند. بر اساس گفته های رحمانی و مدیر برنامه این بازیکن وی همزمان با فرارسیدن تعطیلات نیم فصل خدمت سربازی اش به پایان می رسد و به عنوان بازیکن آزاد می تواند با هر تیمی وارد مذاکره شود اما برخی اخبار بیانگر این است که مسؤولان تراکتورسازی تبریز نظر دیگری دارند و معتقدند این بازیکن اضافه خدمت دارد و باید چند هفته دیگر بابت این مساله در ترکیب این تیم باقی بماند.

مشکل غیر منتظره ای که برای بختیار رحمانی به وجود آمد، مسؤولان استقلال را با بحران مواجه کرد به همین دلیل حالا گفته می شود، استقلالی ها برای آنکه برای خرید بازیکن جایگزین جاسم کرار با مشکل مواجه نشوند همزمان با مذاکره پنهانی با بختیار رحمانی به کاپیتان سابق تیم ملی هم پیشنهاد دادند تا او نیم فصل دوم در ترکیب استقلال بازی کند.

هرچند این خبر هنوز از سوی دست اندرکاران تایید یا رد نشده است اما بدون تردید با واکنش جدی مسؤولان سایپا مواجه خواهد شد چون جواد نکونام تا پایان فصل با سایپا قرارداد دارد و نمی تواند بدون موافقت این باشگاه با استقلالی ها وارد مذاکره شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.