پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی: مدیر روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قدس از حضور این مؤسسه در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در تهران خبر داد.

                  منتظرتان هستیم

رضا رویانی با اعلام این خبر گفت: در آستانه 30 سالگی فعالیت مؤسسه فرهنگی قدس، برنامه‌های ویژه و متنوعی ویژه بازدیدکنندگان در این نمایشگاه تدارک دیده شده است.

وی افزود: بخش‌های مختلف مؤسسه فرهنگی قدس که شامل ضمایم روزنامه قدس، ویژه نامه‌های خط قرمز، ورزشی و خراسان و ماهنامه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی «زائر» است در این نمایشگاه عرضه و معرفی می‌شود.

رویانی افزود: فعالیت بخش‌های پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین عربی و فارسی و معرفی مجتمع چاپ و نشر قدس و... از دیگر برنامه‌ها و فعالیت‌های این مؤسسه در نمایشگاه مطبوعات است.

مدیر روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قدس با اشاره به برنامه‌های محوری این مؤسسه و برگزاری مسابقاتی در نمایشگاه مطبوعات گفت: دو مسابقه با عناوین «آتلیه قدس» و «دلنوشته‌هایی به امام مهربانی‌ها» در این نمایشگاه ویژه عموم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این مسابقات می‌توانند تصاویر و عکس‌های حرم علی بن موسی‌الرضا(ع) را برای ما ارسال کنند، همچنین در بخش دلنوشته‌ها،‌ مراجعان در نمایشگاه دلنوشته‌های خود به امام رضا(ع) را در صندوق هایی که به همین منظور تعبیه شده، قرار می‌دهند و به بهترین تصاویر و دلنوشته جوایزی اهدا خواهد شد.

رویانی عنوان کرد: از بین تصاویر و دلنوشته‌ها به قید قرعه به بهترین عکس و دلنوشته جوایزی اهدا می‌شود که کمک هزینه سفر به مشهد مقدس یکی از این جوایز است.

وی بیان کرد: علاقه مندان برای مراجعه به غرفه مؤسسه فرهنگی قدس، می‌توانند به نمایشگاه مطبوعات واقع در مصلای تهران بخش ویژه موسسات مطبوعاتی مراجعه کنند.

گفتنی است؛ در این نمایشگاه که از 16 تا 22 آبان ماه در مصلای بزرگ تهران برگزار می‌شود، علاوه بر حضور مؤسسات مطبوعاتی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، نشریات مختلف داخلی نیز حضور خواهند داشت و بیش از 40 نشریه آستان قدس رضوی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.