رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از ارسال ۲۴ تن دارو و تجهیزات پزشکی به عراق طی هفته آینده خبر داد و گفت: در بین راه نجف تا کربلا ۱۰ چادر مستقر خواهد شد.

ارسال ۲۴ تن دارو و تجهیزات پزشکی به عراق طی هفته آینده/استقرار ۱۰ چادر بین نجف تا کربلا/ استقرار بالگرد در مرز‌ها
به گزارش قدس آنلاین ،سید علی مرعشی در گفت‌وگو با میزان، درباره آخرین اقدامات هلال احمر ویژه اربعین حسینی با بیان این مطلب که 24 تن دارو طی هفته آینده به کربلا ارسال شده است، اظهار کرد: تیم 60 نفره پزشکی این جمعیت به‌منظور ارائه خدمات درمانی به زائران در تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) اعزام شدند.
 
وی در ادامه با بیان این مطلب که امدادگران، پزشکان عمومی و تخصصی همچنین طب اورژانس به کربلا اعزام شده اند، افزود: این افراد شامل پزشکان زن و مرد بوده که تخصص های مختلفی مانند داخلی، قلب،زنان، اطفال، جراحی، ارتوپد، طب اورژانس و... را دارند.
 
 رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از استقرار 10 چادر در بین نجف تا کربلا خبر داد و گفت:  در هر چادر 14 پزشک مستقر هستند، به طوری که در این چادرها پزشکان در سه شیفت به زائران خدمات رسانی می‌کنند.
 
مرعشی در خاتمه به استقرار بالگرد در مرز شلمچه، چزابه و مهران مستقر خواهند شد، گفت:  استقرار آمبولانس در بین راه نجف و کربلا در صورت نیاز است، در حال حاضر برنامه‌ای برای مستقر کردن آمبولانس نداریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.