قدس آنلاین: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلپایگان گفت: در حال حاضر وضعیت واحدهای صنعتی شهرستان گلپایگان بحرانی است و متأسفانه در این واحدها ۱۵۴ نفر تعدیل نیرو صورت گرفته که ۸۶ نفر آن‌ها به بیمه معرفی ‌شده‌اند.

۱۵۴ نفر کارگر شاغل در واحدهای صنعتی گلپایگان بیکار شدند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، میثم سلیمانی با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار ما افزود: در حال حاضر وضعیت واحدهای صنعتی شهرستان گلپایگان بحرانی است، که متأسفانه 154 نفر تعدیل نیرو صورت گرفت که 86 نفر آن‌ها به بیمه معرفی‌ شده‌اند.

وی نرخ بیکاری شهرستان را 12.3 درصد اعلام و تصریح کرد: به دلیل مشکلات اقتصادی در واحدهای صنعتی و تولیدی با کاهش افراد بیمه‌شده مواجه هستیم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلپایگان تأکید کرد: با توجه به ایجاد اشتغال در شهرستان با شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی، شرکت تعاونی توسعه و عمران به‌وسیله مردم تشکیل ‌شده است که می‌تواند بار را از دوش دولت بردارد.

سلیمانی اذعان داشت: زمینه اشتغال شهرستان گلپایگان کشاورزی بوده که توجه به کشاورزی در راستای اشتغال امری ضروری است.

وی خاطر نشان کرد: امسال دو هزار و 116 فرصت شغلی از طریق دبیرخانه کارگروه اشتغال استان برای شهرستان گلپایگان تکلیف شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلپایگان گفت: همچنین 35 درصد فرصت شغلی شهرستان که بالغ‌ بر 625 فرصت شغلی است به اداره راه و شهرسازی تکلیف شده است.

وی با بیان اینکه امسال 700 فرصت شغلی در سامانه رصد اشتغال کشور به ثبت رسیده است؛ تصریح کرد: اگر تسهیلات در قالب سرمایه در گردش اعطا شود اثر مطلوب‌تری دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.