مدیرکل پزشکی قانونی خراسان رضوی گفت: به دلیل کمبود اعتبارت متاسفانه برخی فعالیت‌های آزمایشگاهی پزشکی قانونی خراسان رضوی در شُرف تعطیلی است.

برخی فعالیت‌های آزمایشگاهی پزشکی قانونی خراسان‌رضوی در شُرف تعطیلی است

به گزارش قدس آنلاین، آریا حجازی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: مجموع اعتباری که امسال برای پزشکی قانونی خراسان‌رضوی در نظر گرفته شده 5 میلیارد و 700 میلیون تومان است که از این رقم تاکنون تنها 45 درصد آن اختصاص پیدا کرده است.

وی با اشاره به مشکلاتی که کمبود اعتبارات برای پزشکی قانونی استان ایجاد کرده است تصریح کرد: در حال حاضر برخی فعالیت‌های آزمایشگاهی ما به دلیل همین مشکلات در حال تعطیل شدن است.

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان رضوی بیان کرد: از سوی دیگر با توجه به رشد روزافزون فعالیت‌ها و همچنین تخصصی شدن آنها، هزینه‌های این موارد نیز روزافزون شده و همین سبب می‌شود در برخی موارد نتوانیم پاسخگویی مناسبی به مراجعان داشته باشیم.

حجازی با اشاره به بحث فعالیت پزشکی قانونی استان در زمینه حادثه منا گفت: بلافاصله پس از این اتفاق اکیپ بحران در قالب دو تیم در پزشکی قانونی استان شکل گرفت و کارشناسان اقدام به آزمایش، نمونه‌برداری و مستندسازی کردند و اکنون دیگر فعالیت خاصی در این زمینه نداریم و تمامی موارد محول شده به پزشکی قانونی استان به صورت کامل انجام شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.