معان سلامت اداره‌کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: در پی ۱۱۸ هزار بازدید صورت گرفته توسط گروه‌های نظارتی دامپزشکی از مراکز تهیه، تولید و عرضه و نگهداری فرآورده‌های خام دامی در خراسان رضوی، ۶۶ مرکز متخلف پلمب شد.

۶۶ مرکز متخلف فرآورده‌های خام دامی در خراسان رضوی پلمب شدند
 
به گزارش قدس آنلاین  به نقل از فارس،‌ محمد رشتی‌باف با اشاره به روند رو به رشد بازدیدها و نظارت‌های دامپزشکی اظهار داشت: در هفت ماه ابتدایی امسال، 722 پرونده تخلف تشکیل و به دستگاه قضایی ارجاع شده است.

معاون سلامت اداره‌کل دامپزشکی خراسان رضوی، میزان فرآورده‌های غیربهداشتی ضبط شده در استان را در مدت فوق 2 هزار تن دانست و گفت: عمده‌ترین تخلف‌های صورت گرفته در حوزه دامپزشکی و امنیت غذایی تهدید علیه بهداشت عمومی و کشتار غیر مجاز دام است.

وی اظهار داشت: با توجه به مخاطره‌آمیز بودن چنین تخلفاتی برای سلامت مردم، دامپزشکی بر حسب وظیفه قانونی خود و برابر ماده 688 قانون مجازات اسلامی متخلفان را به مراجع قضایی معرفی می‌کند.

معان سلامت اداره‌کل دامپزشکی خراسان رضوی از تمام زائران و مجاوران خواست در صورت مشاهده تخلف‌ها در حوزه مرتبط با فرآورده‌های خام دامی مراتب را در مشهد با شماره تلفن‌های 1512 (مرکز پاسخگویی اداره‌کل دامپزشکی) 37250025-37250035(شبکه دامپزشکی مشهد)، در شهرستان‌ها با شبکه دامپزشکی شهرستان در میان گذاشته تا برخوردهای قانونی و لازم با متخلفان صورت پذیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.