پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین – رها واعظی: اینتل با تغییر سرعت فرکانس پردازنده های Skylake امکان عملکرد بهتر آن ها را در ویندوز ۱۰ فرآهم کرده است.

تنظیم پردازنده های Skylake برای افزایش سرعت عملکرد در ویندوز ۱۰

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، تکنولوژی تغییر سرعت پردازنده های Skylake اینتل، به زودی باعث بهبود عملکرد سیستم های کامپیوتری دارای ویندوز 10 می شود.

پردازنده ی Skylake با سنجش فرکانس ها، سرعت بیش تری در عملکرد سیستم عامل ایجاد می کند و بدین ترتیب شاهد سیستمی با کارآیی و سرعت بالاتر خواهیم بود.

پردازنده ی Skylake می تواند با سرعت بیش تر، بهترین فرکانس عامل و ولتاژ آن را انتخاب کند و عملکرد بهتری در قدرت بهره وری از خود بروز دهد. تمام این اعمال در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می شود.

علاوه بر اینکه این پردازنده نیاز به تطابق نرم افزارها دارد، سیستم عامل ها نیز باید با آن همگام باشند، در حال حاضر تنها ویندوز 10 به خوبی می تواند از پس پشتیبانی این پردازنده بر آید و این برای کاربران ویندوز 10 بسیار خوب است.

تکنولوژی اینتل در حال حاضر مسیر خوبی را برای بهبود و توسعه ی پردازنده های کامپیوتری در پیش گرفته است و به زودی شاهد تغییراتی هیجان انگیز در سرعت عملکرد سیستم های کامپیوتری خواهیم بود.

پردازنده ی Skylake اینتل در حال حاضر با یک تراشه ی Core i7-6600U تست می شود و عملکرد بسیار چشمگیری را در سرعت پردازنده نسبت به نمونه های پیشین از خود نشان داده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.