مهناز خجسته‌نیا: قدس ویژه خراسان - درختکاری ۲۰ هکتار دیگر از اراضی حاشیه کشف رود تا پایان هفته جاری تمام می‌شود.

 اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومانی دولت به «کشف رود» نرسید

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبزشهرداری مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن اعلام این مطلب گفت: تاکنون 45 هکتار از این اراضی درختکاری شده که با این احتساب وسعت درختکاری‌های حاشیه کشف رود بـــه 65 هکتار می‌رسد.

سلامی با بیان اینکه 20 هکتار زمین، حدفاصل پل التیمور تا پل رسالت (سیس آباد) در حال درختکاری است، افزود: در پی تعاملات انجام شده با شرکت آب منطقه‌ای، پــس از رفــع معارض اراضی حاشیه کشف رود فعالیت شهرداری مشهد برای تبدیل به فضای سبز آغاز خواهد شد.

وی از پیش‌بینی توسعه درختکاری در اراضی حاشیه کشف رود تا 100 هکتار خبر داد و اظهار امیدواری کرد این حجم درختکاری تا پایان سال تحقق یابد.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد با اشاره به انجام مطالعات جامع کمربند سبز مشهد گفت: در قالب این طرح 40متر به عنوان بستر رودخانه کشف رود و جریان روان آب‌ها در نظر گرفته شده و بقیه حاشیه به عرض 20 تا 100 متر درختکاری می‌شود.

سلامی درخصوص اعتبار پروژه درختکاری حاشیه کشف رود اظهار داشت: تا پایان سال گذشته سه میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافت که این رقم برای سال جاری نیز سه میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به وعده هیأت دولت در سفر به مشهد و بازدید از کشف رود برای تخصیص 160 میلیارد تومان اعتبار گفت: متأسفانه هنوز رقمی از این اعتبار تخصیص نیافته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.