قدس آنلاین: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی صنعت کشاورزی اصفهان را ظرفیتی برای توسعه اقتصادی این شهر دانست و گفت: متاسفانه کمبود منابع آبی آسیب جدی به این صنعت وارد کرده و صنعت کشاورزی اصفهان را به چالش کشیده است.

کمبود منابع آبی صنعت کشاورزی اصفهان را به چالش کشیده است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، محمدرضا پورابراهیمی داورانی در گفتگو با خبرنگار ما اظهارداشت: اصفهان دارای پتانسیل های زیادی برای توسعه اقتصادی است.
 
وی با بیان این که اصفهان با داشتن آثار تاریخی و فرهنگی می تواند در صنعت گردشگری موفق عمل کند اذعان داشت: اگرچه با خشک شدن زاینده رود محدودیت هایی در زمینه گردشگری ایجاد کرده اما همه مردم و حتی دنیا علاقه دارند به اصفهان سفر کنند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای تاکید کرد: حوزه گردشگری اصفهان در دوران پسا تحریم حتی از دهها چاه نفتی می تواند برای کشور درآمدزایی کند.
وی صنعت کشاورزی اصفهان را ظرفیتی برای توسعه اقتصادی این شهر دانست و افزود:  متاسفانه کمبود منابع آبی آسیب جدی به این صنعت وارد کرده است.
ابراهیمی پور اصفهان را شهری صنعتی ارزیابی کرد و گفت: در اصفهان صنایع بالادستی همچون پترو شیمی و فولادمبارکه مستقر شده که این مهم یکی از ظرفیت های با ارزش در این شهر برای توسعه اقتصادی است.
وی اضافه کرد: اصفهان دارای سرمایه انسانی بالایی با توجه به  استقرار دانشگاه ها ی مهم کشور می باشد.
وی با ابراز تاسف از خشک شدن آب زاینده رود و فصلی شدن این رودخانه افزود: این امر باعث  بی انگیزه شدن مردم و گردشگران شده که لازم است در این زمینه تمهیدات لازم صورت گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.