وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به شعار نمایشگاه مطبوعات امسال با عنوان نقدمنصفانه، پاسخ مسئولانه، تعیین این شعار را بسیار بجا خواند و گفت: در فضای امروز نیاز مند نقدهای دلسوزانه و منصفانه هستیم.

وزیر بهداشت: فضای امروز نیازمند نقد منصفانه است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، سید حسن قاضی زاده هاشمی با حضور در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، در جمع خبرنگاران فضای امسال نمایشگاه مطبوعات را متفاوت با سال های گذشته عنوان کرد و گفت: حضور سیل جمعیت مشتاق و علاقه مندان در ساعات اولیه آغاز به کار این نمایشگاه نشانگر شور و نشاط و اقبال خوب این رویداد بزرگ رسانه کشور است.
قاضی زاده هاشمی نقش رسانه ها و مطبوعات را در انعکاس واقعیات فعالیت های کشور برای افکار عمومی و همگان بسیار موثر و بی بدیل توصیف کرد.
وی همچنین با اشاره به تعیین شعار نمایشگاه با عنوان ' نقد منصفانه، پاسخ مسئولان' گفت: بدون شک این شعار با درایت تعیین شده است چراکه در فضای امروز ایران نیاز داریم که منصف باشیم.
به گفته وی نقدها باید از روی دلسوزی و سازنده باشد و نه اینکه برای تخریب انجام شود.
بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، که از روز شنبه هفته جاری با حضور 700 رسانه در بیش از 600 غرفه آغاز به کار کرد تا 22 آبان ماه 94 همه روزه از ساعت 9 تا 20 پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان در مصلای امام خمینی(ره) است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.