قدس آنلاین- تبریز: تیم تراکتورسازی تبریز میزبان مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور شد.

 تراکتورسازی میزبان مرحله نیمه نهایی شد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، در مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور تیم تراکتورسازی تبریز به مصاف برنده بازی تیم‌های استقلال تهران با نفت تهران می‌رود.

غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد میزبانی تراکتورسازی تبریز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: طبق بند 6 ماده 5 دستورالعمل برگزاری مسابقات جام حذفی، اگر تیمی در دو بازی پشت سر هم میهمان یا میزبان باشد در بازی بعدی نیازی به قرعه کشی نیست و این به معنای این است که تراکتورسازی در مرحله نیمه نهایی میزبان بوده و نتیجه بازی تیم‌های نفت با استقلال در میزبانی تراکتورسازی تاثیری نخواهد داشت.

تیم تراکتورسازی تبریز در مرحله یک هشتم نهایی مهمان صبای قم بوده و در مرحله یک چهارم به مصاف تیم سایپا رفته است که در هر دو بازی به برتری دست یافته و بدین ترتیب در نیمه نهایی میزبان خواهد بود.

در مرحله یک شانزدهم نهایی نیز تیم بعثت کرمانشاه از بازی برابر تراکتورسازی تبریز انصراف داده بود.

تیم تراکتورسازی تبریز در سال 92 به عنوان قهرمانی جام حذفی دست یافته و در سال‌های 55 و 73 تا دیدار نهایی این رقابت‌ها صعود کرده بود، اما از کسب جام قهرمانی بازمانده بود.

در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور تیم تراکتورسازی تبریز در تهران با نتیجه 2 بر 1 از سد تیم سایپای کرج عبور کرد و خود را بین چهار تیم برتر این رقابت‌ها رساند.

تراکتورسازی پیش از این سه بار به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرده بود که در هر سه بار به برتری رسیده و به دیدار نهایی راه یافته بود.

در سال 55 تراکتورسازی در مرحله نیمه نهایی با پاس تهران بازی کرد که بازی به تساوی یک بر یک منجر شد و در ضربات پنالتی تیم تراکتورسازی با نتیجه 5 ـ 3 بر پاس تهران غلبه کرد و راهی فینال شد.

در سال 73 تیم تراکتورسازی در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریف ناشناخته‌ای به نام فجر یاسوج رفت. در بازی رفت در تبریز تیم تراکتورسازی به سختی و با نتیجه دو بر یک از سد تیم فجر یاسوج گذشت، اما در بازی برگشت تراکتورسازی 4 بر یک میزبان خود را درهم شکست و راهی بازی نهایی این رقابت‌ها شد.

در سال 92 تیم تراکتورسازی در تبریز با تک گل سعید دقیقی از سد فولاد خوزستان عبور کرد و به دیدار نهایی راه یافت تا به نوعی فاتح تمام بازی‌های نیمه‌نهایی برگزار کرده باشد.

آنچه مسلم است جام حذفی به یکی از سه شهر تبریز، اصفهان و یا تهران رفته و یکی از نمایندگان این سه شهر فاتح این رقابت‌ها خواهند شد.

از فوتبال تبریز پیش از این تیم تراکتورسازی موفق به کسب عنوان قهرمانی جام حذفی کشور در سال 92 شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.