آتش سوزی دفتر کار یک مجتمع کارگاهی در خیابان کوشش ، با تلاش بهنگام آتش نشانان در کمترین زمان ممکن مهار و خاموش شد .

دفتر کار یک مجتمع کارگاهی طعمه حریق شد


 به گزارش  قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ، در پی تماس اهالی با سامانه (125) حوالی ساعت 6 صبح امروز  بیست و یکم آبان ماه سال جاری مبنی بر آتش سوزی در دفتر کار یک مجتمع کارگاهی  واقع در خیابان کوشش  ، ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد  ، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره 11 را به همراه تجهیزات اطفایی کامل به محل حادثه اعزام نمود .

مدیر روابط عمومی و بین الملل سازمان آتش نشانی مشهد ، در این رابطه گفت :  با توجه به اینکه این آتش سوزی با تاخیر زیاد و در شرایط توسعه به ستاد فرماندهی سازمان اطلاع داده شده بود ، هر لحظه امکان داشت شعله های آتش به سرعت به مغازه و انبارهای مجاور نیز سرایت و گسترش یابد که با حضور آتش نشانان به محل حادثه و شناسایی کانون آتش سوزی و انجام اقدامات اطفائی از گسترش بیشتر آن به سایر قسمت ها جلوگیری شد و آتش نشانان توانستند در یک عملیات مستمرو نفس گیر در همان لحظات اولیه آتش را مهار و خاموش کنند .

" حسین خاکپور " در باره چگونگی وقوع حادثه گفت : به علت نامعلومی یخچال این دفتر دچار آتش سوزی شدکه مجاورت آن با مواد قابل اشتعال موجب گسترش و شعله ور شدن حریق و بخشی از این دفتر شد .

وی با اشاره به بسته بودن مجتمع در زمان وقوع حادثه و بازکردن قفل در توسط نجاتگران ، افزود : آتش نشانان و نجاتگران سازمان پس از اطفاء و پاکسازی کامل محیط ، نسبت به تحویل محل به احدی از مسئولین کارگاه  و اتمام عملیات خود اقدام نمودند .

مدیر روابط عمومی و بین الملل سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ، خاطرنشان کرد : این حادثه خوشبختانه تلفات و خسارات جانی نداشته است و تنها موجب به جا ماندن خسارات مالی گردید .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.