در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی (ع) و به منظور انعکاس رخدادهای این مناسبت بزرگ معنوی و پوشش مراسم پیاده روی و حضور گسترده زائران حسینی (ع) در مسیر کربلای معلی، با اهتمام معاونت صدای رسانه ملی «رادیو اربعین» راه اندازی می‌شود.

راه‌اندازی رادیو «اربعین» ویژه زائران حسینی(ع)

به گزارش قدس آنلاین ، معاونت صدای رسانه ملی در آستانه اربعین حسینی شبکه رادیویی جدیدی را با نام «رادیو اربعین» راه اندازی می‌نماید که ضمن پوشش پیاده روی زائران حسینی (ع)، به انعکاس حال و هوای آنان و ارائه آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به این مراسم معنوی می‌پردازد.

با توجه به اهمیت و گستردگی این مراسم معنوی و لزوم انعکاس لحظه به لحظه آن به ویژه برای شیفتگان و عزاداران حسینی (ع) که با پای پیاده در حال عزیمت به کربلای معلی هستند، معاونت صدای رسانه ملی تدابیری اندیشیده تا زائران حسنی (ع) بتوانند در طول مسیر راهپیمایی از طریق رادیوهای جیبی کوچک و یا با استفاده از نرم افزارهای نصب شده بر روی تلفن همراه، شنونده رادیو اربعین باشند و در جریان آخرین اخبار و رویدادهای این روز بزرگ قرار گیرند.

این رادیو از 23 آبان ماه تا 13 آذر ماه در تهران و استان‌های مرزی کشور و همچنین بر روی DVBT برای مخاطبان کل کشور و بر روی اپلیکیشن موبایل برای مخاطبان در اقصی نقاط دنیا پخش خواهد شد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.