خمین- فرماندار خمین گفت: دکتر «سیدحسن قاضی زاده هاشمی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور افتتاح اتاق عمل مدرن و مجهز بیمارستان امام خمینی(ره) ۲۸ آبان ماه به این شهرستان سفر می کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان خمین سفر می کند



[وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان خمین سفر می کند]

سید مهدی ساداتی روز پنج شنبه در نشست هماهنگی مراسم این سفر که با حضور نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان برگزارشد، افزود: ارتقای شاخصه های بهداشتی و درمانی زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی از مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید برای این شهرستان است.
وی گفت: تحقق برنامه های موفق دولت در حوزه بهداشت و درمان نتیجه همراهی و همدلی و استفاده از توان خیرین حوزه سلامت و برنامه های جامع وزارت بهداشت و درمان است.
فرماندار خمین اضافه کرد: مشارکت خیرین سلامت شهرستان نوید بخش آن است که در آینده نزدیک خمین می تواند به قطب سلامت استان مرکزی تبدیل شود و زمینه پاسخگویی به بیماران استان های همجوار را نیز فراهم کند.
وی بیان کرد: وجود افراد نیکوکارسلامت در خمین مایه سرافرازی و سربلندی است و تکریم چنین افرادی که گامی برای ارتقا و اعتلای حوزه بهداشت و درمان برمی دارند از وظایف ما مسوولان است.
ساداتی بیان کرد: در گذشته مقوله اصلی برای مشارکت خیرین در حوزه مدرسه سازی بوده است اما امروز یکی از اولویت های اصلی برای بهره مندی از مشارکت خیران و نیکوکاران، حوزه بهداشت و درمان است.
فرماندار خمین گفت: بهره برداری از اتاق عمل در موعد مقرر توسط یک خیرسلامت، گویای آن است که با وحدت، همدلی و انسجام و استفاده از ظرفیت ها می توان با حل مسایل و مشکلات اقدامی عملی برای پیشرفت شهرستان انجام داد.
وی بیان کرد:اکنون 82 درصد زیر ساخت های لازم در حوزه بهداشت و درمان برای برخورداری مردم از امکانات حوزه سلامت ایجاد شده است.
همزمان با سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشگی یک دستگاه آمبولانس مورد نیاز شهر قورچی باشی نیز توسط خیرین سلامت واگذار می شود.
یکی از خیران شهرستان 60 میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز اتاق عمل بیمارستان امام خمینی(ره) خمین هزینه کرده است.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی 110 هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.