قدس آنلاین_امام پور_مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی گفت:طی ۲.۵ سال فعالیت بسیج رسانه در خراسان رضوی توفیقات زیادی کسب شده با این حال هنوز با نقطه مطلوب، فاصله زیادی داریم.

 دفاتر بسیج رسانه در خراسان رضوی افتتاح می شود

 مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی در اختتامیه هشتمین اجلاسیه سراسری بسیج رسانه در مشهد ضمن اظهار مطلب فوق بیان داشت: علاوه بر 6 دفتری که این حوزه در مشهد مقدس دارد، سه دفتر در شهرستان‌های کاشمر، تربت حیدریه و نیشابور افتتاح می‌شود.

جواد علما از افتتاح 3دفتر جدید دیگر در سایر شهرستان‌های استان خبر داد و تصریح کرد: تعداد دو انجمن رونمایی می‌شود که یکی از آن‌ها انجمن دانش‌آموزان فعال سیاسی و دیگری انجمن پیشکسوتان رسانه‌ای است.

مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان اینکه در کمتر دستگاهی دیده شده که به قشر پیشکسوتان توجه کند، این انجمن را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد.

علماء از افتتاح 2مرکز آموزشی افرا و اندیشکده افق رسانه خبر داد و تصریح کرد: 3 تفاهم‌نامه با بُرد کشوری امضاء شده که این تفاهمنامه‌ها با مجموعه‌های سرزمین موج‌های آبی، اتحادیه هتل آپارتمان‌ها و روزنامه قدس است.

وی افزود: با امضای این تفاهمنامه‌ها در فصول غیرشلوغ سال میزبان فعالان رسانه‌ای در هتل آپارتمان‌ها با تخفیف 60 درصدی و همچنین موج های آبی با تخفیف 50 درصدی هستیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.