قدس آنلاین- تبریز: مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی گفت: فن بازار دائمی شمال‌غرب کشور با حضور معاون رئیس‌جمهور در تبریز به بهره‌برداری رسید.

 افتتاح فن بازار دائمی شمال‌غرب کشور در تبریز / عدم موفقیت شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه تجاری‌سازی
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، علی جهانگیری بعد از ظهر امروز در دیدار مدیران دولتی آذربایجان‌شرقی با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اظهار داشت: شرکت‌های دانش بنیان در زمینه مسائل فنی فعالیت خوبی داشته‌اند اما در زمینه تجاری‌سازی و اقتصادی کردن پروژه‌ها موفق نبوده‌اند.

وی یادآور شد: شرکت‌های خدماتی فنی مهندسی می‌توانند حلقه واسط شرکت دانش‌بنیان و صنایع باشند و در این میان استفاده از ظرفیت‌های موجود صنعت و دانشگاه ضروری است.

مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی گفت: فن بازار دائمی شمال‌غرب کشور با حضور معاون رئیس جمهور در تبریز  امروز به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به رتبه برتر استان آذربایجان‌شرقی در حوزه فعالیت‌های دانش‌بنیان، خاطرنشان کرد: ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری مهم‌ترین اقدامی است که در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان انجام شده و استقرار این شرکت‌ها در کانون‌ها و پهنه‌های منطقه ویژه از مهم‌ترین خواسته‌های ماست.

جهانگیری گفت: استقرار این شرکت‌ها در کانون‌ها و پهنه‌های مورد نظر می‌تواند هم از لحاظ واگذاری زمین و هم از لحاظ استفاده از مزایای منطقه ویژه علم و فناوری برای آنها مفید باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.