قدس آنلاین: مدیر کمیته امداد شهرستان چادگان از اجرای طرح های بهداشتی جهت مددجویان تحت حمایت این مدیریت خبر داد.

اجرای طرح های بهداشتی برای مددجویان تحت حمایت در چادگان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، ‏حمیدرضا طاهری گفت؛ پس از هماهنگی و برگزاری جلسه با شبکه بهداشت و درمان شهرستان، طرح های بهداشتی مختلفی در ماههای اخیر جهت مددجویان تحت حمایت این مدیریت اجرا گردید. اجرای طرح بینایی سنجی تعداد 25 نفر از قالی بافان با همکاری یکی از متخصصان چشم پزشکی و پیگیری اقدامات درمانی و تهیه

عینک جهت آنان، و نیز اجرای طرح معاینات سلامت تعداد 103 نفر از سالمندان از جمله این طرح ها بوده است.   وی افزود: با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان چادگان، طرح سلامت زنان مددجو و انجام معاینات و آزمایش های لازم جهت آنان با هدف پیشگیری از بیماری ها و سرطانهای شایع، جهت تعداد 115 نفر از این مددجویان نیز اجرا شد.  حمیدرضا طاهری در ادامه گفت: به منظور افزایش میزان آگاهی های بهداشتی خانوارها، جلسات آموزشی بهداشتی با موضوعات بهداشت و ایمنی مواد غذایی، تغذیه سالم، سرطانهای شایع زنان، ایمنی و بهداشت حرفه ای و محیط کارگاه های قالیبافی، بهداشت زنان، آلزایمر و پوکی استخوان در سالمندان، بیماریهای مشترک انسان و دام و بهداشت فردی و عمومی برای گروه های مختلف مددجویان برگزار و در پایان نیز هدایای بهداشتی بین آنان توزیع شد.

 مدیر کمیته امداد شهرستان چادگان تصریح کرد: بهسازی سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه مددجویان از دیگر طرح های بهداشتی اجرایی بوده که در حال حاضر روند اجرای آن ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.