قدس آنلاین- یزد : مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزدگفت: افزون بر یازده میلیارد ریال اعتبار در سال گذشته ، صرف توسعه و نوسازی برق روستاهای مهریز شده است.

بیش از یازده میلییارد ریال در سال گذشته صرف نوسازی برق روستاهای مهریز شد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ،مهندس محمدرضا صحتی به همراه مدیرعامل برق منطقه ای در دیدار با دخیل عباس زارع زاده ، نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به اینکه در سال گذشته از محل تبصره بودجه بند "ز" یازده میلیارد و 500 میلیون ریال صرف توسعه و نوسازی برق روستاهاشده است اظهار داشت : امسال از محل همین بودجه بالغ بر 3 میلیارد و هشتصد میلیون ریال دستورکار تعریف شده و در مرحله اجرا است.

وی به اعتبار 47 میلیارد ریالی موجود برای توسعه برق مهریز اشاره کرد و افزود: جذب این میزان اعتبار نیازمند نقدینگی است که تحت تاثیر میزان وصول مطالبان برق مشترکین مهریزی است.

مهندس صحتی با ابراز نگرانی از همکاری نکردن برخی صنایع و ادارات در وصول معوقات خود تصریح کرد: توسعه خدمات در صنعت برق ، نیازمند وصول به موقع مطالبات و همکاری همه ارگان ها است.

این مسئول مصرف برق شهرستان مهریز در یک دهه گذشته را 13 مگاوات و مصرف فعلی را 44 مگاوات عنوان کرد و گفت : در مجموع طول شبکه های مهریز بالغ بر یک هزار 436 کیلومتر است که بخشی از آن با اجرا شدن شبکه های جدید الاحداث شهرک ها و پروژه های مسکن مهر افزوده شده است.

وی به طور متوسط سهم خاموشی به هر مشترکین در کشور را 500 دقیقه اعلام کرد وگفت: این رقم در شهر یزد 179 دقیقه و در مهریز 163 دقیقه در سال بر مشترک می باشد.

مهندس فتح ا.. اسماعیلی ، مدیر برق شهرستان مهریز نیز در سخنانی احداث پروژه روشنایی مدوار و بلوار امام علی را به ترتیب نیازمند 4000 و 4500 میلیون ریال اعتبار دانست و خاطرنشان ساخت : برای تکمیل فاز دوم طرح اصلاح و بهینه سازی تقاطع زیر گذر مهریز به 1500 میلیون ریال اعتبار نیاز داریم.

وی افزود: بدهی برق مشترکین عمومی مهریز بالغ بر6/7میلیارد ریال ومشترکین صنعتی 33 میلیارد ریال است که امیدواریم وصول شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.