قدس آنلاین؛ با ما همراه باشید با بررسی صفحات اول روزنامه های امروز؛

از "ماشین بازی دولت" و "اشک ایفل" تا "رواج متادون بین فوتبالیست ها"

روزنامه "قدس" با بیان اینکه "طرح 6ماهه فروش خودرو، 6 روزه پایان یافت!" در تیتر یک خود نوشت: "ماشین بازی دولت"؛ در بخشی از این مطلب می خوانیم: "کارشناسان اقتصادی از اجرای این طرح ابراز نگرانی کرده اند و پیامدهای این طرح را بسیار ناگوار عنوان کرده اند. آنان عقیده دارند، پرداخت وام به کالاهایی مثل خودرو که روز به روز از ارزش آن کاسته می‌شود، کار شایسته ای نبوده و این اقدام به رونق اقتصادی کشور منتهی نمی‌شود."

روزنامه "وطن امروز" هم با بیان اینکه "وام 25 میلیون تومانی خودرو تمام شد و دیگر برنمی‌گردد"؛ تیتر زد: "فریب خودرو"؛ در این روزنامه می خوانیم: "ه هر حال دولت طرحی را اجرا کرد و خودروهایی را که هیچ امیدی به فروش آن نبود با ایجاد موج و دادن اطلاعات ناقص فروخت، غافل از اینکه با اجرای فاجعه‌بار این طرح ضربه بزرگی به اعتماد مردم وارد می‌کند؛ ضربه‌ای که می‌تواند موج جدید رکود در سایه بی‌اعتمادی مردم را بلندتر از قبل کند. در آن زمان دیگر طرح‌های اینچنینی و وام‌های مشابه وام 25 میلیونی به جای حل مشکل، هرج و مرج اقتصادی را افزایش می‌دهد."

***

اشک ایفل

روزنامه "وطن امروز" در تیتر یک خود نوشت: "اشک ایفل"؛ این روزنامه یادداشتی منتشر کرده و به طرح این پرسش پرداخته است: "چرا افکار عمومی سوگواری منورالفکران برای قربانیان حوادث تروریستی غرب را باور نمی‌کند؟"

در قسمت انتهایی این یادداشت می خوانیم: "دیروز تیتر یک روزنامه «وطن امروز» این بود؛ «بفرمایید شام!» آقایان! به ‌جای مداحی کردن بفرمایید تحویل بگیرید آخر و عاقبت ست کردن لوگوی روزنامه را با پرچم داعش! این همان داعش است، همان معارض محترم و قانونی! بفرمایید تحویل بگیرید! بفرمایید «شام!»"

***

انحراف افکار عمومی

روزنامه "کیهان" با بیان اینکه "محافل سیاسی خبری غربی به جای احترام به خون درگذشتگان فرانسوی و انتخاب راه صحیح در قبال ماجرای پاریس، سوءاستفاده از این ماجرا و انحراف افکار عمومی را کلید زدند."؛ نوشت: "غرب انحراف افکار عمومی را کلید زد"

روزنامه "عصرایرانیان" نیز با بیان اینکه "پروژه دوم یازده سپتامبر از سوی ناتو کلید خورد" در تیتر یک خود نوشت: "لشگرکسی به کشورهای اسلامی به بهانه مبارزه با داعش"

***

«حذف اسد» از وین-2 هم حذف شد

ديپلمات‌هاي 17 كشور براي دومين بار طي كمتر از 20 روز جهت دستيابي به يك راه حل فراگير براي بحران سوريه در وين گردهم آمدند. نتيجه هفت ساعت مذاكره آنها، دستيابي به توافق نسبي براي تشكيل دولت انتقالي بود ولي آنها نتوانستند درباره اينكه اسد در دولت منتج از دولت انتقالي نقشي داشته باشد يا نه، به توافق دست پيدا كنند. نماينده ايران مي‌گويد كه تهران نگذاشت «حذف اسد» در بيانيه پاياني گنجانده شود.

روزنامه "جوان" خبر از "توافق بر سر دوره انتقالی 18ماهه و ادامه اختلاف بر سر آینده رئیس جمهور سوریه" می دهد. در تیتر این خبر می خوانیم: "«حذف اسد» از وین-2 هم حذف شد"

***

رواج متادون بین فوتبالیست ها

روزنامه "شهروند" از مصرف یک ماده مخدر میان ورزشکاران گزارشی چاپ کرده است. در تیتر این مطلب می خوانیم: "رواج متادون بین فوتبالیست ها"؛ این روزنامه می نویسد: "به ادعای یکی از مسئولان سابق کمیته اخلاق ٨٠‌درصد فوتبالیست‌های امروزی از چنین ماده‌ای به دلایل مختلف استفاده می‌کنند اما چون در آزمایشات پیش‌فصل وجود این ماده در بدن فوتبالیست‌ها تست نمی‌شود،‌ فقط در آزمایشات دوپینگ بعد از هر مسابقه رویت ماده متادون در بدن ورزشکاران مشخص می‌شود."

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.