۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۰
کد خبر: 322856

از این پس اگر در مسابقات لیگ برتر طبق گزارش‌ها، توهین یا فحاشی در ورزشگاه‌ها صورت نگرفته باشد، کانون های هواداران میهمان و میزبان به تناسب مورد تقدیر قرار گرفته وپاداش نقدی دریافت می‌کنند و همانند شهرآورد تهران، پاداش به خود هواداران پرداخت می شود!

پول می دهیم، فحش ندهید!

به گزارش قدس آنلاین، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که با صدور احکام جریمه های میلیونی برای فوتبالی ها از مربی گرفته تا مدیر و بازیکن، یکی از منابع درآمدی فدراسیون فوتبال محسوب می شود، با تصمیم جدید و بحث برانگیزخود سوژه رسانه ها شد.

اسماعیل حسن‌زاده به سایت سازمان لیگ اعلام کرده که از این پس اگر در مسابقات لیگ برتر طبق گزارش‌ها، توهین یا فحاشی در ورزشگاه‌ها صورت نگرفته باشد، کانون های هواداران میهمان و میزبان به تناسب مورد تقدیر قرار گرفته وپاداش نقدی دریافت می‌کنند و همانند شهرآورد تهران، پاداش به خود هواداران پرداخت می شود!

حسن زاده در پاسخ به اینکه این پرداخت ها براساس کدام قانون انجام می شود، گفت: درآیین نامه انضباطی تشویق ذکر نشده ولی سیاست‌های پیشگیرانه کمیته انضباطی ایجاب می کند که ما همانطوری که با جریمه نقدی و تنبیهات دیگر به بازدارنگی رفتارهای  بازیکنان و هواداران باشگاه‌ها فکرمی‌کنیم، با تشویق و اعطاء جوایز نقدی، زمینه را برای رشد و تعالی جو ورزشگاه‌ها فراهم کنیم.

وی افزود: بازی دربی 81 نکته انضباطی معمولی هم نداشت و به همین دلیل برای اولین بار کانون هواداران دو تیم را مورد قدردانی قرار دادیم و از محل درآمد مالی فدراسیون فوتبال ازجریمه‌های انضباطی، 100 میلیون ریال از سوی  سازمان لیگ به  کانون هواداران هر باشگاه پرداخت شد.امیدواریم این همدلی در شهرآوردهای استان های دیگر از جمله اصفهان، خوزستان ، آذربایجان شرقی هم دیده شود.

این مقام مسئول افزود: امسال درهفته پنجم لیگ برتر یک هفته طلایی داشتیم به نحوی که از 8 بازی لیگ برتر دراین هفته، فقط یک مسابقه موضوع انضباطی داشت و 7 مسابقه بدون نکته انضباطی برگزار شد که بی‌سابقه است و تا به حال چنین تجربه‌ای نداشتیم.

منبع: تابناک

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.