قدس آنلاین یزد - استاندار يزد گفت: ضروري است در هفته بسيج برنامه‌هایی تدارك ديده شود كه مردم و جوانان احساس كنند در اجراي آن شريك و سهيم هستند و اين هفته عامل و سمبلي براي همكاري، اتحاد و انسجام مردمي در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامي باشد

هفته بسيج عاملی براي ايجاد اتحاد و انسجام مردمي باشد

 به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سید محمد ميرمحمدي در نشست مشترک با فرمانده سپاه الغدير استان و جمعي از فرماندهان اين نهاد اظهار داشت: حضرت امام خميني (ره) با صدور فرمان تشكيل بسيج شور و اشتياقي را در بين مردم و جوانان ايجاد کردند و ما بايد آن فضا را مجدداً احياء كنيم تا جوانان به‌صورت خودجوش رفتار و نگاه بسيجي در امور پيدا كنند.


وی افزود: بايد مفهوم زيباي «بسيج مدرسه عشق است» را در جامعه نهادينه كنيم و روحيه بسيجي كه همكاري، همدلي، هم‌زبانی، تلاش، كوشش، تعصب ديني و ملي را در وجود خود دارد در جامعه گسترش دهيم.


ميرمحمدي تصریح کرد: داشتن روحيه بسيجي مقاومت و پايداري را شكل می‌دهد، انسان را براي دفاع در برابر تهاجم دشمن آماده و هوشيار می‌کند و زمینه‌های اختلاف را از استاندار گفت : هدف دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران اين است كه بين مردم اختلاف و تفرقه ايجاد كنند، ملت را به اجتماعات دوقطبي و چندقطبي تبديل كنند و از اين فضا به نفع سیاست‌های خود بهره‌برداری نمايند.


عالی‌ترین مقام اجرايي استان افزود: به لطف خداوند حمایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبري و صبر، تدبير و درايت رهبر فرزانه انقلاب همواره كشور را از افراط‌وتفریط دور كرده و انقلاب را در مسير درست آن هدايت کرده‌اند.


استاندار يزد ادامه داد: پروردگار متعال را شكرگزار هستيم علی‌رغم ناامنی‌ها و تهديداتي كه در حال حاضر در منطقه و جهان وجود دارد ايران به‌عنوان يك كشور امن و قدرتمند شناخته می‌شود و توانسته در اين درياي متلاطم ثبات خود را حفظ كرده و افزايش دهد.
ميرمحمدي خاطرنشان ساخت: برادران سپاهي را مانند چشمان خود می‌دانیم و ایمان‌داریم شما جان‌برکفان همواره مدافعين ملت، ناموس، دين و خاك ايران اسلامي بوده و هستيد.
وي افزود: همه تلاش ما بايد اين باشد كه کوچک‌ترین بدبيني نسبت به اين قشر ايجاد نشود و فضايي فراهم گردد تا مردم نسبت به اين عزيزان عشق بورزند.
استاندار يزد در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد: خداوند به همه ما توفيق دهد تا بتوانيم افتخار بسيجي بودن را داشته باشيم و با همدلي و همكاري صميمانه بستر خدمت هرچه بيشتر به مردم را فراهم كنيم، عشق و علاقه ملت ايران نسبت به يكديگر را افزايش دهيم و هر عاملي كه باعث دوري مردم از هم و ايجاد تفرقه بين آن‌ها می‌شود را ریشه‌کن کنیم.
گفتني است در ابتداي اين نشست صميمي فرمانده سپاه الغدير استان يزد با اشاره به فرارسيدن هفته بسيج، برنامه‌هایی كه قرار است در اين هفته برگزار شود را تشريح كرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.