قدس آنلاین:آمار مراجعین نزاع به مرکز پزشکی قانونی خراسان شمالی در مهر ماه سال جاری، افزایش یافت.

مراجعه بیش از پنج هزار مصدوم ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد،مدیر کل پزشکی قانونی خراسان شمالی، افزود: طی هفت ماه گذشته، پنج هزار و 88 نفربه علت مصدومیت ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند این در حالی است که آمار مراجعین نزاع در مدت مشابه سال قبل پنج هزار و 82 نفر بود.

دکتر بابک سلحشور ضمن اعلام این خبر افزود: در مهر ماه امسال 625 مصدوم ناشی از نزاع به مراکز استان مراجعه کردند که این آمار در مهر ماه سال گذشته 553 نفر بود.
وی اظهار داشت: تا پایان مهر ماه امسال از کل مراجعین نزاع، سه هزار و 469 نفر مرد و هزار و 619 نفر زن بودند. همچنین تیر ماه امسال بیشترین مراجعه‌کننده نزاع با تعداد 804 نفر را داشت که از این تعداد 544 نفر مرد و 260 نفر زن بودند.
سلحشور ادامه داد: در مقایسه شهرستانهای استان نیز، بجنورد با تعداد یک هزار و920 نفر بیشترین و پس از آن شهرستان‌های شیروان یک هزار و 61 نفر، اسفراین 915 نفر، آشخانه 519 نفر، فاروج 303 نفر ، جاجرم 223 نفر و راز با 147 نفر در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
گفتنی است در سال گذشته 7 هزار و 182 نفر به منظور انجام معاینات صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند.

انتهای خبر/.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.