۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹
کد خبر: 323338

گروه سیاسی - علی نوروزی: دومین روز رزمایش «محمد رسول ا... (ص)۳» با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش در تربت جام برگزار شد.

آغاز مرحله دوم رزمایش محمد رسول ا...(ص)

امیر سرتیپ پوردستان در گفت و گویی به خبرنگار ما، گفت: ارزیابی از مرحله اول این رزمایش در سطح بسیار خوبی صورت گرفت و نیروها نشان دادند که پتانسیل خوبی برای حضور در عرصه ناهمتراز جنگ دارند.

وی با بیان اینکه رزمایش در قالب دشمن فرضی انجام شد و تمرینات متناسب دفاع در سطح به صورت لایه به لایه انجام شد، افزود: در این رزمایش توانستیم تاکتیک‌های نظامی را که آموزش داده بودیم با همکاری نیروی زمینی و هوانیروز به خوبی اجرا کنیم.

رشیدیان، استاندار خراسان رضوی نیز دراین رزمایش با بیان اینکه پیام رزمایش، اقتدار و صلابت نیروهای مسلح کشورمان است، گفت: یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداوند امنیت است که نصیب مردم کشورمان شده است و ضروری است که از آن با هوشیاری محافظت کنیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه(ع) خراسان نیز گفت: یکی از اهداف برگزاری رزمایش محمد رسول‌ا... (ص) 3 تمرین نحوه و روش‌های مقابله با اقدامات احتمالی گروهک‌های تروریستی در مرزهای کشور است.

سخنگوی رزمایش نیز درباره رونمایی از تسلیحات جدید گفت: شاهر خشاب دار، باهر، طاهر کامپوزیتی 107 یک بار مصرف، هواپیمای بدون سرنشین دست پرتاب (فریاد) و گلوله‌های ضد بالگرد در حاشیه این رزمایش رونمایی خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.