قد س‌آنلاین :هیأتی از سرمایه گذاران چینی به منظور مذاکره جهت سرمایه گذاری در امر صنایع و تولیدات صنعتی با توجه به شرایط ویژه شهرک صنعتی قرچک و موقعیت جغرافیایی این منطقه با توجه به نزدیکی به پایتخت، در فرمانداری حضور یافته و با فرماندار شهرستان قرچک ومعاون فنی و عمرانی فرمانداری دیدار و گفتگو کردند

حضور سرمایه گذاران چینی در قرچک/ اختصاص شرایط ویژه برای سرمایه گذاری

به گزارش قدس آنلاین ،فرماندار شهرستان قرچک در این دیدار ضمن استقبال از حضور این هیئت برای سرمایه گذاری اظهار داشت: طی چند ماهه اخیر با بسیاری از سرمایه گذاران صنوف مختلف برای راه اندازی کارخانجات و کارگاههای تولیدی در شهرک صنعتی مذاکره داشته و به نتایج خوبی دست یافته ایم .
مرسلپور با اشاره به ویژگی های خاص شهرک صنعتی قرچک از جهات گوناگون و تشریح دقیق آنها برای سرمایه گذاران حاضر افزود: شهرک صنعتی قرچک دارای برند خوبی در استان تهران است و به لحاظ فاصله کوتاهی که با پایتخت دارد، سرمایه گذاران را ترغیب کرده است .
وی بیان داشت: خرسندیم از این که این هیئت برای سرمایه گذاری در حوزه تکنولوژی این شهرستان را برگزیده اند، ما نیز آمادگی هرگونه همکاری را چه برای سرمایه گذاری آنها در داخل شهرک صنعتی و چه خارج شهرک خواهیم داشت .
وی با توجه به دغدغه این هیئت سرمایه گذار در خصوص تأسیسات آب، برق و گاز کارخانه عنوان کرد: خوشبختانه در این شهرک هیچ¬یک از مشکلات مذکور وجود ندارد، همچنین با راه اندازی قطار حومه ای دسترسی بهتری به تهران صورت خواهد گرفت و افرادی که در کارخانجات و کارگاههای این شهرک صنعتی مشغول به کار می شوند برای تردد به شهر تهران مشکلی نخواهند داشت .
وی با بیان اینکه دولت راه را برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی همواره کرده است، افزود: همچنین به منظور تسهیل در روند سرمایه گذاری این هیئت، با استانداری تهران مذاکره خواهد شد تا آنان نیز مساعدت لازم را داشته باشند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.