قدس آنلاین: مدیرکل حفاظت از محیط زیست خراسان رضوی گفت: اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومانی دولت جهت ساماندهی مشکلات رودخانه کشف رود اختصاص یافت و قرار است که این رودخانه ظرف مدت سه سال ساماندهی شود.

اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومانی جهت ساماندهی مشکلات رودخانه کشف رود اختصاص یافت

به گزارش قدس آنلاین، حمید صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: مشکلات بهداشتی اطراف رودخانه کشف رود تا زمانی که تصفیه‌خانه فاضلاب آن فعال نشود رفع نخواهد شد.

وی افزود: با وجود آنکه بارها از شهرداری مشهد درخواست کردیم که روده‌های باقی مانده در کشتارگاه‌های اطراف کشف رود را به دباغی‌های غیرمجاز نفروشد اما متأسفانه هنوز شاهد تحقق این خواسته بسیار مهم که در بحث سلامت شهر و ساکنان شهر مؤثر است، نبوده‌ایم.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست خراسان رضوی با اشاره به تخصیص بودجه 160 میلیارد تومانی رفع مشکلات کشف رود، خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید در بودجه امسال اعتبار 160 میلیارد تومانی را جهت ساماندهی مشکلات رودخانه کشف رود اختصاص داد و قرار است کهاین رودخانه ظرف مدت سه سال ساماندهی شود، هرچند که از سوی دولت هنوز زمانی برای واریز این بودجه اعلام نشده است.

صالحی گفت: خوشبختانه در بحث جلوگیری از فعالیت‌های غیرمجاز حاشیه شهر مشهد شاهد همکاری بسیار خوب مسئولان دستگاه قضایی خراسان رضوی با اداره کل حفاظت از محیط زیست استان هستیم و در مواردی منجر به ایجاد مشکلات زیست محیطی می‌شود برخورد قاطعی با متخلفان آن صورت می‌پذیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.